3

اوضاع کنونی خاورمیانه تنها به سود ایران است

  • کد خبر : 85443
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۴۶

درست هنگامی که رسانه های دنیا به موضوعاتی غیر از ایران سرگرم هستند، جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت های جدیدی از برنامه هسته ای خودش دست پیدا می کند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست (Washington Post) نوشت: «کاملا قابل درک است که چرا قدرت های دنیا بر روی خاورمیانه تمرکز کرده اند. نقشه این منطقه از دنیا ریشه دار و بسیار قدیمی است.»

این روزنامه آمریکایی در نگاهی به اوضاع کنونی کشورهای منطقه نوشت: «عراق و سوریه به قتلگاه تبدیل شده است. اردن که با سیلی از آوارگان سوری روبرو است.ترکیه نیز با مشکلات جدیدی از جانب گروه های تروریستی و پناه جویان سوری دست و پنجه نرم می کند. اخیرا روسیه نیز به پشتیبانی از دولت بشار اسد وارد گود شده است. آن ها با ارسال سلاح های پیشرفته به بشار اسد اجازه می دهند تا سوریه از تشکیل منطقه پرواز ممنوع جلوگیری کند و حتی هدف های هوایی را در خارج از آسمان سوریه تهدید نماید.»

واشنگتن پست در ادامه نوشت: «تنها ایران است که از نابسامانی اوضاع منطقه به نفع خودش استفاده می کند و به پیشرفت های هسته ای خود سرعت می دهد. تا زمانی که دنیا به دنبال آن است که چگونه در سوریه مداخله نماید و یا به چه نحوی با مشکلات عراق گلاویز شود و به دنبال راه حلی برای تقویت ترکیه و اردن باشد، پیشرفت برنامه هسته ای ایران بدون کنترل خواهد ماند. درست هنگامی که رسانه های دنیا به موضوعاتی غیر از ایران سرگرم هستند، جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت های جدیدی از برنامه هسته ای خودش دست پیدا می کند.» ۵۰۵

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر