2

وضعیت سرمربی، دروازه‌بان و مدیرعامل استقلال مشخص است

  • کد خبر : 85869
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه برخی بازیکنان اعلام کرده‌اند که اگر تسویه حساب صورت نگیرد از تیم جدا خواهند شد، خاطرنشان کرد: در ابتدا از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. هیچ بازیکنی مبنایش پول نبوده که به باشگاه آمده. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام وجود خود با تمام مشکلات مالی تلاش کردند. هیچکدام از بازیکنان از تیم جدا نشدند و در مورد نفرات جذب شده هم باید سرمربی تیم نظر بدهد و به جمع‌بندی نهایی برسیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وضعیت سرمربی، دروازه‌بان و مدیرعامل باشگاه مشخص است.

خبرگزاری فارس: نجف‌نژاد: وضعیت دروازه‌‌بان استقلال مشخص است/ عقب‌تر از پرسپولیس نیستیم

مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و به جمع‌بندی عملکرد سال گذشته و برنامه سال آینده پرداختیم.

وی در مورد اینکه نسبت به باشگاه پرسپولیس این باشگاه عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: مردم و هواداران دغدغه‌هایی داشتند و اینگونه که می‌گویید ما عقب‌ افتاده‌ایم اینگونه نیست. ما سرمربی و مدیرعامل خود را مشخص کردیم و با برنامه اساسی پیش می‌رویم. باید یک برنامه اساسی طراحی می‌کردیم. نصف برنامه‌های خود را پیش برده بودیم و باید با اطلاعات کلی یک تصمیم خوب می‌گرفتیم.

وی افزود: من درگیر برخی مسائل بودم اما از استقلال هم بی‌خبر نبودم. استقلال با وجود مشکلات مالی فصل گذشته توانست به خواسته خود برسد. آن چیزی که ما باید در نظر داشته باشیم این است که در سال جدید قهرمانی را کسب کنیم و در آسیا درخشش داشته باشیم و قوی‌تر از سال گذشته تیم را ببندیم تا استقلال بتواند در آسیا و لیگ درخشش داشته باشد.

نجف‌نژاد با اشاره به حضور صد درصدی امیر قلعه‌نویی در خصوص بازیکنان تاکید کرد: لیستی که قلعه‌نویی به باشگاه داد با نظر کارشناسی مدیرعامل جذب خواهد شد و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه برخی بازیکنان اعلام کرده‌اند که اگر تسویه حساب صورت نگیرد از تیم جدا خواهند شد، خاطرنشان کرد: در ابتدا از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. هیچ بازیکنی مبنایش پول نبوده که به باشگاه آمده. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام وجود خود با تمام مشکلات مالی تلاش کردند. هیچکدام از بازیکنان از تیم جدا نشدند و در مورد نفرات جذب شده هم باید سرمربی تیم نظر بدهد و به جمع‌بندی نهایی برسیم.

نجف‌نژاد در مورد اینکه برخی بازیکنان معترض بودند که چرا قراردادها بین بازیکنان یکسان پرداخت نشده، تصریح کرد: هیئت مدیره علاوه بر مسائل مالی و سیاست‌گذاری به موارد دیگر باشگاه هم توجه می‌کند. ما در ریز جزئیات دخالت نمی‌کنیم. ما بازیکنی نداشتیم که ۲۰ درصد گرفته باشد. گزارشی که امروز فتح‌الله‌زاده ارائه کرد کمتر از ۵۰ درصد نداشتیم.

وی در مورد اینکه برخی معتقد بودند کمتر از ۵۰ درصد دریافت کرده‌اند، افزود: شاید در آن زمان چنین مسئله‌ای وجود داشته و با احتساب طلب سال گذشته‌شان بوده به هر حال برخی انعطاف‌ها با بازیکنان وجود داشته. شاید بازیکنی با مشکل خاصی روبرو شده باشد و به سوی سرمربی یا مدیرعامل می‌رود و توقع می‌رود که در آن زمان مشکل این بازیکن برطرف شود.

نجف‌نژاد در مورد اینکه رویانیان که همشهری اوست تیمش را برای سال آینده آماده کرده و به نظر می‌رسد بهتر از استقلال باشد، گفت: من از این موضوع خوشحالم که پرسپولیس هم در سال آینده متفاوت ظاهر شود و بدرخشد. نیاز فوتبال کشور ما به این دو باشگاه است. ما هم در این مدت تعطیل نبودیم. شاید اسمی را نیاوردیم اما همه چیز روشن است. تکلیف سرمربی، دروازه‌بان و مدیرعامل‌مان معلوم است.

وی در مورد اینکه رسولی‌نژاد در باره نگرانی‌های هیئت مدیره صحبت کرده بود، تصریح کرد: ما نگران نبودیم، بعضی نگرانی‌ها را وارد می‌کردند. نگران این بودیم که با تلاش و همت بیشتر تیمی در خور شأن فوتبال ایران آماده کنیم. ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و باید با تمام قوا در این زمینه تلاش کنیم و آنی هم دریغ نکنیم.

وی در مورد اینکه آیا منظورش این است که رسولی‌نژاد نگرانی‌ها را وارد هیئت مدیره کرده است، گفت: ‌خیر رسولی‌نژاد همواره یار و یاور استقلال بوده، من گفتم شاید برخی از افراد این نگرانی‌ها را مطرح کرده‌اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا سه خواسته قلعه‌نویی یعنی حفظ بازیکنان فصل پیش، جذب بازیکنان جدید و تامین بودجه مدنظر سرمربی موافقت کرده‌اند، عنوان کرد:‌ در مورد بازیکنان این امر مختص به سرمربی تیم است. او هر کسی که در لیست بدهد ما شرایط حضورش در استقلال را فراهم می‌کنیم.

وی در مورد شایعاتی در خصوص رفتن یا استعفای فتح‌الله‌زاده گفت: بحث رفتن فتح‌الله‌زاده نبود ما به صحبت‌های عامیانه کاری نداریم و باید به صورت رسمی عنوان شود.

نجف‌نژاد در مورد بودجه سال آینده این باشگاه اظهار داشت:‌ ما در این جلسه شرایط کلی را در نظر گرفتیم و هفته آینده در مورد ریز جزئیات تصمیم می‌گیریم. شرایط روشنی نداریم. در مورد بودجه به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که حتی نسبت به فصل گذشته ۲۰ درصد آن را افزایش دهیم. درست است که توان خرید ارزی و ریالی پایین آمده اما ما به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم که ۵۰ درصد هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر