3

این روزها تمام نامزدهای انتخاباتی منجی کشور شدند

  • کد خبر : 86122
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷

استاندار مازندران از بکاربردن اصطلاح نامزد دولت در انتخابات گلایه کرد و گفت: هیچ کس با ما هنوز درباره کاندیدای خاصی از دولت در انتخابات ریاست جمهوری صحبت نکرده است.

سیدعلی اکبر طاهایی عصر امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح‌های دریا در جمع مدیران و جمعی از فرمانداران مازندران از دریا به عنوان حمام بی‌سقف و بی در یاد کرد و بیان داشت: اجرای طرح سالم‌سازی دریا با هدف استفاده سالم از مواهب خدادادی و خداپسندانه و بدون ارتکاب گناه طراحی شده است که برازنده نظام و کشور اسلامی باشد.

جمعیت استفاده کننده از دریا در حال افزایش است

وی با اعلام اینکه جمعیت استفاده کننده از دریا در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: در دولت دهم که ارتقای شاخص‌های فرهنگی مطرح شد قرار بود با استفاده از اعتبارات خاص به دریا توجه کنیم که که این اتفاق نیفتاد.

استاندار مازندران اعلام کرد: در سفر سوم دولت به مازندران دولت اختصاص اعتبار ۷۵ میلیارد تومان سالانه را برای مازندران تصویب کرده بود که در تخصیص بودجه با مشکل مواجه شدیم.

خدمات نجات غریق در شب نداریم

طاهایی نیاز بودجه‌ای این بخش در مازندران را ۱۰۰ میلیارد تومان برشمرده و تصریح کرد: قرار بود این مقدار بودجه برای زیرساخت‌های سواحل، برنامه‌های قرآنی و پارک موزه دفاع مقدس خرج بشود که موفق به این کار نشدیم.

وی نوید داد قرار است با توجه خاص رئیس دفتر رئیس جمهور، مساعدتی به مازندران بشود.

استاندار مازندران از زحمات و خدمات ناجیان غریق در طرح‌های دریا تشکر و اضافه کرد: خدمات نجات غریق در شب نداریم ولی برخی از مسافران، غیر روز را برای استفاده از دریا انتخاب می‌کنند که این رویه باید اصلاح شود.

طاهایی با اعلام آمادگی شهرداران مازندران برای اجرای طرح‌های دریا تصریح کرد: شهرداران از اوایل هفته آینده برای اجرای طرح‌های دریا آمادگی داشته باشد.

این روزها تمام نامزدهای انتخاباتی منجی کشور شدند

وی پرداختن بیشتر به طرح‌های دریا را نیازمند بودجه دانست و گفت: معذوریت‌های بودجه‌ای نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش به موضوع نطق‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی در رسانه‌ها جوری صحبت می‌کنند که انگار هیچ نقطه منوری در دولت احمدی‌نژاد دیده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این روزها تمام نامزدهای انتخاباتی منجی کشور شدند.

طاهایی به پروژه سد و نیروگاه سیاه بیشه کندوان در مازندران و حضور رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه اشاره کرد و اضافه کرد: ۷۰ درصد بودجه این پروژه در دولت احمدی‌نژاد تامین شده است.

هوشمندسازی سوخت مهم‌‌ترین کار احمدی‌نژاد

استاندار مازندارن تصریح کرد: این پروژه در حالی به بهره‌برداری رسید که ۲ هزار میلیارد تومان برای این پروژه صرف شده است.

وی زمان کلنگ‌زنی این پروژه را سال ۱۳۶۴ اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران به شیطنت‌های استکبار و کشورهای ابرقدرت بر علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت زیمننس آلمان حتی یک قطعه به ایران را به صورت مستقیم نمی‌فروشد.

وی اضافه کرد: طرح هوشمندسازی بنزین یکی از مهم‌‌ترین کارهای دولت احمدی‌نژاد بود که در این کشور کسی جرات نداشت این طرح را استارت بزند.

رهبری اشاره فرمودند تا نقاط مثبت دولت دیده شود

طاهایی به رهنمودهای رهبری در این باره اشاره کرد و یادآور شد: رهبری اشاره فرمودند تا نقاط مثبت دولت  نیز دیده شود و نقاط منفی نیز اصلاح شود.

وی از بکاربردن اصطلاح نامزد دولت در انتخابات گلایه کرد و تصریح کرد: هیچ کس با ما هنوز درباره کاندیدای خاصی از دولت در انتخابات ریاست جمهوری صحبت نکرده است.

استاندار مازندران تاکید کرد: هرچند در زمان خاتمی و هاشمی، اشاراتی از سوی مسئولان دولت به جریان‌های خاص انتخاباتی شده بود.

برپایی همایش فرمانداران سراسر کشور با موضوع انتخابات

وی تاکید کرد: در انتخابات مجری انتخابات هستیم و دخالت کننده در انتخابات با هدف حمایت از کاندیدایی خاص نیستیم.

طاهایی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا حرمت تمام نامزدهای شورا و ریاست جمهوری حفظ شود.

استاندار مازندران در پایان از برپایی همایش فرمانداران سراسر کشور با موضوع انتخابات خبر داد و اعلام کرد: تمام فرمانداران مازندران برای تحقق حماسه سیاسی در این همایش شرکت می‌کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86122

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر