2

کمند امیر سلیمانی در دبی +تصاویر

  • کد خبر : 86227
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

کمند امیرسلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و خواهر سپند امیرسلیمانی (بازیگر) است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧۶ می باشد. وی فعالیت در تاتر را با بازی در نمایش “سنجاب ها” در سال ١٣۵٩ و فعالیت در تلویزیون را از سال ١٣۶٠ آغاز کرد. […]

کمند امیرسلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و خواهر سپند امیرسلیمانی (بازیگر) است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧۶ می باشد. وی فعالیت در تاتر را با بازی در نمایش “سنجاب ها” در سال ١٣۵٩ و فعالیت در تلویزیون را از سال ١٣۶٠ آغاز کرد.

در نوجوانی با بازی در فیلم “ترنج” (١٣۶۵) به سینما آمد. اما در تلویزیون و با بازی در نقش “آذر” در مجموعه “پدرسالار” بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی اش بازی در مجموعه “همسایه ها” بسیار مورد توجه واقع شد و در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم “قرمز” در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

 

کمند امیرسلیمانی

 

کمند امیرسلیمانی مدتی است که کم کار شده است و کمتر در فیلم های سینمایی و سریال ها دیده می شود. این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند. ورقا عامری(همسرش) در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به همین دلیل برای انجام کار عکاسی به دبی رفته است. البته این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آنها کمند امیرسلیمانی می باشند.

شبکه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر