3

کار وحشتناک زوج شیطان صفت با دختر ۱۲ ساله!

  • کد خبر : 87587
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

زن و شوهری در کالیفرنیا به اتهام ۱۲ سال آزار و شکنجه یک دختر مجموعاً به ۴۳ سال حبس محکوم شدند.

 

اینز ‌مارتینز گارسیا ۴۳ ساله و مارشال گارسیا هرناندز ۴۵ ساله ۱۲ سال پیش با وعده زندگی تازه برای دختر ۱۲ ساله یکی از بستگانشان در مکزیک، او را با خود به امریکا بردند اما به‌رغم تمام وعده و وعیدها از همان ابتدا خبری از زندگی شاد و مفرح نبود و دختر نوجوان از بدو ورود به این خانه به راه‌های ناصواب کشانده شد.
این دختر که حالا ۲۴ ساله است پس از نجات از اسارتگاه این زوج در حالی که درباره شیوه فرارش توضیحی نداده می‌گوید: من بعد از این سال‌های هولناک می‌توانم به آغوش جامعه بازگردم و مانند یک زن واقعی طعم زندگی را بچشم و خوشحالم که این زن و شوهر شیطان‌صفت به مجازات رسیده‌اند.
براساس حکم دادگاه هرناندز و همسرش به دلیل کودک آزاری و سوءاستفاده از این دختر در طول ۱۲ سال به ترتیب به ۲۳ و ۲۰ سال حبس محکوم شده‌اند.
به گزارش بازپرس ویژه این پرونده، این زوج علاوه بر استثمار دختر نوجوان، او را با ضرب و شتم فراوان شکنجه می‌دادند و بدنش را با اشیای مختلف می‌سوزاندند.
طبق معاینات پزشکی شکنجه‌های این زوج به همین ضرب و شتم ختم نمی‌شد و گاهی آنها با خوراندن فلفل و غذاهای بسیار تند به اندام‌های داخلی این دختر نیز آسیب رسانده‌‌اند.
این زوج طی تماس ناشناسی با پلیس از سال گذشته تحت تعقیب قرار گرفتند و با اثبات اتهام این زوج خشن، آنها از امریکا اخراج شده‌اند و باید پس از گذراندن محکومیت خود به کشورشان بازگردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر