2

پسر نوجوانی ۲ ساعت پس از مرگ زنده شد!

  • کد خبر : 87629
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

پسر ۱۳ ساله انگلیسی که بر اثر تصادف به حال اغما فرو رفته بود و پزشکان از وی قطع امید کرده‌ بودند، ۲ ساعت پس از مرگ به طرز معجزه‌آسایی به دنیای زندگان بازگشت و همه را شگفت‌زده کرد.

 

به گزارش رسانه‌های محلی انگلستان، ناتان گاردینر ۱۳ ساله در تعطیلات آخر هفته در شهر نورتامبرلند در حال گشت بود که ناگهان اتومبیلی او را زیر گرفت و پس از این حادثه او به حال اغما فرو رفت و پس از انتقال به بیمارستان پزشکان از وی قطع امید کردند، اما در کمال ناباوری ناتان پس از دو هفته از کما خارج شد و بازگشت او به زندگی پزشکان را شگفت‌زده کرد.
مادر ناتان در این ارتباط می‌گوید: مدت ۲ هفته دستگاه تنفس مصنوعی به پسرم وصل بود. میزان آسیب به سر او بسیار شدید بود و پزشکان اعلام کرده بودند که مرگش حتمی است. او تحت نظر پزشکان مرکز پزشکی رویال ویکتوریا قرار داشت و همه ما از زنده بودنش قطع امید کرده بودیم.

 

حتی پس از عمل جراحی که روی جمجمه پسرم انجام شد، فشار خون مغزش بسیار کاهش یافت و ضربان قلبش قطع شد و پزشکان او را مرده دانستند ولی پس از گذشت زمان ۲ ساعته ناتان بار دیگر در کمال ناباوری نفس کشید و همه ما را شوکه کرد.
از این‌که پسرم دوباره به زندگی بازگشته بسیار خوشحالم در حال حاضر او تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد تا بهبودی کاملش را به دست آورد. خوشبختانه با کمک پرستاران و پزشکان شرایط جسمانی ناتان در وضعیت پایداری قرار گرفته و از دوباره زنده شدن پسرم بسیار خوشحال هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر