3

باز هم فتوای جنسی

  • کد خبر : 88041
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷

دختران زشت که موفق نشده اند ازدواج کنند، برای اینکه بتوانند راه را برای ازدواج خود مهیا کنند و جوانان را به خود جذب کنند، باید لباس های نیمه عریان بر تن کنند …

 

مفتی های وهابی هر چند وقت یک بار با صدور فتوا یا اظهار نظری غیر اخلاقی، گوشه ای دیگر از چهره واقعی و پلید فرقه انحرافی و ساختگی وهابی را نشان می دهند.

در جدید ترین فتوای جنسی صادر شده توسط وهابیون، “عبدالله الداوود” نویسنده سعودی که از مدافعان شدید خط فکری وهابیت و شیوخ وهابی به شمار می رود،‌ حضور یک مرد با یک جوان یا نوجوان زیبا در محلی به تنهایی را حرام اعلام کرد زیرا به اعتقاد او حضور این جوان یا نوجوان زیبا می تواند آن مرد را به گناه و به فکر لواط کردن بیندازد!

“عبدالله الداوود” با هدف اثبات ادعای خود به نوشتاری از “ابن کثیر” از علمای اهل سنت و تعدادی از فتواهای دیگر مفتی های وهابی اشاره کرد.

وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس نباید جوانان و نوجوانان زیبا را در سلول های مشترک با دیگر مردان قرار داد زیرا ممکن است آنان را مورد تجاوز قرار دهند.

اما فتوای دیگر یک مفتی وهابی به نام “عبدالباری الزمزمی” که اهل مراکش است،‌ دو روز پیش صادر شد. او در فتوای خود می گوید:‌ دختران زشت که موفق نشده اند ازدواج کنند، برای اینکه بتوانند راه را برای ازدواج خود مهیا کنند و جوانان را به خود جذب کنند، باید لباس های نیمه عریان بر تن کنند تا از این طریق جوانان را تحریک و به سمت خود بکشانند.

گفتنی است اظهارات “الزمزمی” که “رئیس جمعیت تحقیقات و پژوهش های فقهی مراکش” است، به شدت مورد تمسخر رسانه های مراکشی قرار گرفت. کاربران فضای مجازی جهان عرب نیز او و تفکر وهابیت را به این بهانه مورد تمسخر قرار داده اند.

شیعه آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88041

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر