4

نصب دوربین مخفی در منزل تازه عروس!

  • کد خبر : 88690
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

جوانی که با نصب دوربین مخفی در منزل همسایه اش، از لحظات خصوصی افراد فیلم گرفته بود در حالی توسط کارآگاهان پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد که تعداد دیگری فیلم خصوصی از سیستم رایانه ای وی کشف شده است.

 

جوانی که با نصب دوربین مخفی در منزل همسایه اش، از لحظات خصوصی افراد فیلم گرفته بود در حالی توسط کارآگاهان پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد که تعداد دیگری فیلم خصوصی از سیستم رایانه ای وی کشف شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: زن و شوهر جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند به پلیس فتا مراجعه کردند و از ایجاد مزاحمت های تلفنی و اختلاف افکنی های خانوادگی توسط فرد ناشناسی خبر دادند. آن ها اظهار داشتند: جوانی به صورت تلفنی ما را تهدید می کند که باید از یکدیگر طلاق بگیریم و سپس در میان تهدیدهای خود عنوان می کند که از ما فیلم خصوصی دارد!

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع گروهی از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس فتا مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فرد مزاحم از محلی نزدیک به منزل شاکیان تماس گرفته است. بنابراین کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی تحقیقات خود را در این باره ادامه دادند تا این که مشخص شد فرد مذکور جوان ۳۲ ساله متأهلی است که در کنار واحد آپارتمانی شاکیان زندگی می کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با مطرح شدن ماجرای فیلم های خصوصی خانوادگی، کارآگاهان منزل شاکیان را بازرسی کردند که مشخص شد یک دستگاه دوربین مخفی به شکل بسیار ماهرانه ای در منزل آن ها کار گذاشته شده است و متهم از این طریق موفق شده از لحظات خصوصی زندگی زوج جوان فیلم تهیه کند.

سرهنگ عرفانی اضافه کرد: با برملا شدن این موضوع، کارآگاهان با کسب دستورات قضایی، متهم این پرونده را دستگیر و به پلیس فتا هدایت کردند و در بازرسی از منزل وی نیز سیستم رایانه ای که حاوی فیلم های دیگری از صحنه های خصوصی افراد است، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اعترافات متهم جوان خاطرنشان کرد: این فرد در اعترافات خود عنوان کرده است که در یک فرصت مناسب وارد منزل شاکیان شده و دوربین فیلمبرداری را در جای مناسبی که قابل دید نباشد نصب کرده است.

سرهنگ عرفانی ضمن توصیه به شهروندان که مواظب رفت و آمدهای خانوادگی با افرادی که اطلاعات دقیقی درباره آن ها ندارند، باشند گفت: تحقیقات درباره جرایم احتمالی دیگر این متهم همچنان ادامه دارد.

روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر