2

نمی توانم عشقم را فراموش کنم…

  • کد خبر : 88721
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱

تصمیم قطعی را برای جدایی بگیرید و بر روی آن پافشاری کنید.

 

فراموش کردن یا از دست دادن فردی که عاشقش هستید، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. سخت تر از آن هم این است که با اینکه می دانید رابطه شما به انتها رسیده، اما باز هم اصرار در ماندن در کنار همدیگر را دارید. در ادامه، توصیه هایی آمده است:
تصمیم قطعی را برای جدایی بگیرید و بر روی آن پافشاری کنید. با این کار از صدمه بیشتر به هر دو طرف جلوگیری می کنید. بنابراین اولین قدم، فکر کردن روی رابطه و گرفتن تصمیم مناسب است.
با طرف مقابل خود صحبت کنید و دلایل خود را هم به او بگوئید. صداقت اولین کلید یک رابطه موفق است. دروغ پردازی درباره دلایل، حتی اگر احساسات طرف مقابل را تحت تاثیر قرار ندهد، باعث بحرانی تر شدن مساله خواهد شد.
متعلقاتی را که باعث اتصال شما به او خواهد شد را از بین ببرید. اگر از مکان مشترکی برای زندگی استفاده میکنید، باید یکی از شما از آنجا برود. بنابراین لیستی از آنچه باید بردارید تهیه کنید. تمام آنچه را که به شما تعلق دارد بردارید تا دوباره مجبور نباشید برگردید.
قبل از ملاقات دوباره، سعی کنید مدت زمانی را به خود بدهید تا بتوانید در مورد رابطه فکر کنید. بعد از یک هفته یا یک ماه، میتوانید دوباره طرف مقابل را ببینید البته فقط به عنوان یک دوست.
یکدیگر را ببخشید. اگر هنوز هم عاشق یکدیگر هستید، این کار بسیار آسان خواهد بود. با بی میلی و اکراه سعی در گذشتن از خطا ها نداشته باشید، به خاطرات خوبی که در کنار یکدیگر داشتید فکر کنید و سعی کنید اشتباهات طرف مقابل را ببخشید.
توصیه ها و هشدارها:
جدائی فرآیندی بسیار دردناک است و اگر طرف مقابل را دوست داشته باشید، این کار دردناکتر خواهد بود. کاری که باید انجام دهید این است که مرگ رابطه را بپذیرید و خود را در غم و اندوه نیاندازید. زمان را در کنار اعضای خانواده و دوستان بگذرانید. آنها برای این هستند که در مواقع بحرانی، به شما کمک کنند.
اگر بعد از جدائی، با یکدیگر دوست باشید، این کار اصلا ایده خوبی نیست. این کار ایده جالبی است اما معمولاً کار بسیار دردناکی برای افراد است.

 

مگ نی نی سایت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]