5

من از آقای فتح‌الله‌زاده می‌پرسم و دوست دارم بگوید مبلغ قرارداد مهدی رحمتی چقدر است.

  • کد خبر : 8944
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۴۸

علیرضا رحیمی در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در مورد علت جدایی محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان گفت: ساکت ۹ سال برای باشگاه زحمت کشید و افتخارات خوبی برای باشگاه، استان و حتی ایران در آسیا کسب کرد. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر زحمات او شود. هر کسی برای ورزش قدمی بردارد من ممنونش هستم. آن […]

علیرضا رحیمی در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در مورد علت جدایی محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان گفت: ساکت ۹ سال برای باشگاه زحمت کشید و افتخارات خوبی برای باشگاه، استان و حتی ایران در آسیا کسب کرد. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر زحمات او شود. هر کسی برای ورزش قدمی بردارد من ممنونش هستم. آن طور که من در جریان بودم ساکت استعفای خود را به سمیعی‌نژاد داده بود و دلیل آن را خستگی اعلام و گفته بود که من قرص‌های زیادی می‌خورم. من هم قول دادم ادامه قرص‌های ایشان را من بخورم. بحث برکناری او در میان نبود خودش خواست که برود. من هم جوری تربیت نشده‌ام که جای کسی را بگیرم.

وی ادامه داد: شما می‌توانید از مهرعلیزاده رئیس وقت سازمان تربیت بدنی بپرسید که آیا مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را به من پیشنهاد داد یا نه؟ از معاون رئیس جمهور سؤال کنید که من آن را قبول نکردم اما سپاهان خانه خودم بود.

رحیمی در مورد اینکه با جدایی ستاره‌ها سپاهان می‌تواند به موفقیتش در آسیا و لیگ برتر ادامه دهد یا نه گفت: سمیعی نژاد در جلسه به من گفت هر کاری که باید انجام بدهم انجام می‌دهم تا این تیم قهرمان شود. حسینی و سمیعی‌نژاد تمام توان خود را برای موفقیت این تیم گذاشته‌اند و هیچ کوتاهی‌ای نکرده‌اند. من نمی‌دانم چگونه به آنها معرفی شده‌ام و از چه طریقی اما به این مسئله افتخار می‌کنم زیرا آنها بعداز تحقیقات من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌اند. من دو جلسه در تمرین تیم فوتبال سپاهان حاضر شده‌ام و یک جلسه خصوصی نیز با بازیکنان داشته‌ام همه آنها مصمم هستند تا قهرمان شوند. این گونه نیست با جدایی یکی دو بازیکن این تیم ضعیف شود. بازیکنان می‌خواهند این را ثابت کنند هر که می‌خواهد می‌تواند از سپاهان برود اما آنهایی که مانده‌اند قهرمانی می‌خواهند.

مدیرعامل جدید سپاهان در مورد تهدید فتح الله زاده مبنی بر انتشار قرارداد این بازیکن و صدور رضایت‌نامه‌اش گفت: هرکسی می‌خواهد تحقیق کند و هر طور می‌خواهد جلو بیاید. ما فقط کاری که منطقی است انجام می‌دهیم. در اولین زمان حضورم در باشگاه پرونده خسرو حیدری را خواستم. سمیعی نژاد و حسینی از من درخواست کردند که حیدری را در باشگاه سپاهان نگه دارم اما وقتی یک بازیکن قلبش در آنجا نباشد فایده‌ای ندارد. خسرو حیدری هم سپاهان را دوست داشت اما به دلیل اینکه مشکل خانوادگی داشت از این تیم جدا شد و من به خاطر اینکه دوست ندارم ورزشکاری را به اجبار نگه دارم از هیئت مدیره درخواست کردم اجازه صدور رضایت‌نامه او را بدهد که آنها نیز لطف کردند و این کار را انجام دادند. من به فتح الله زاده هم تلفن زدم اما چون او تلفنم را نمی‌شناخت جواب نداد.

وی ادامه داد: ما به خسرو حیدری به چشم یک قهرمان ملی نگاه می‌کنیم و دوست داریم فضایی برای ورزشکار ملی فراهم کنیم که بازدهی خوبی داشته باشد و اینگونه بود که ما رضایتنامه خسرو حیدری را صادر کردیم.

رحیمی با اشاره به فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: دوست دارم فتح الله زاده بگوید رقم قرارداد مهدی رحمتی با باشگاه استقلال در این فصل چقدر بوده است؟ من ۱۲ سال مدیر کل تربیت بدنی بودم و ۱۰ سال رئیس فدراسیون اما زمانی که به باشگاه سپاهان آمدم متوجه شدم چقدر فشار بالاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر