1

عباسی: فرصت یک ساله تا جام جهانی را باید جدی بگیریم

  • کد خبر : 90034
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک سالی که تا جام جهانی برزیل باقی مانده است را باید جدی بگیریم.

خبرگزاری فارس: عباسی: فرصت یک ساله تا جام جهانی را باید جدی بگیریم/والیبالیست‌ها شجاعانه بازی کردند

افق نیوز:محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در برنامه زاویه در ابتدا درباره مسابقه والیبال ایران و صربستان گفت: ست سوم و چهارم را در سالن حضور داشتم. بازیکنان ایران شجاعانه و قهرمانانه بازی کردند. از آنها تشکر می‌کنم و خدا قوت می‌گویم. از مردم عزیز هم تشکر می‌کنم که همیشه پشتیبان ورزش بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که نقش وزارت در موفقیت ورزش چقدر بوده است اظهار داشت: ورزش اهداف عالیه‌ای دارد که سیاستمداران باید به آن توجه کنند. هدف این است کشوری سالم و متعالی داشته باشیم. همه می‌دانند ورزش در سلامتی جامعه نقش دارد به شرطی که اهداف عالیه فراموش نشود. مدیریت جامع و نگاه کلان لازم است تا با فراهم شدن زیرساخت‌ها موفقیت‌ها ادامه پیدا کند.

عباسی در پاسخ به این سوال که حضور شما در بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر و کره چقدر تاثیر‌گذار بوده است عنوان کرد: ما در المپیک و پارالمپیک هم در کنار ورزشکاران بودیم. هنوز هم از آنها یاد می‌کنیم و به فکر موفقیت‌های کسب شده هستیم. در فوتبال هم خودم گفتم باید حضور داشته باشم. من کار خاصی نمی‌توانستم انجام دهم و به خاطر دلگرمی کنار ورزشکاران بودم. دعای خیر ملت باعث موفقیت شد که امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه هرچه الان دارید مربوط به پیشکسوتان است عنوان کرد: نباید آنها را فراموش کنیم. من هم بارها گفته‌ام و از دوستانم در فدراسیون و صندوق حمایت از ورزشکاران خواسته‌ام تا از احوال پیشکسوتان باخبر باشم. نباید اینگونه باشد که یک روز آنها برای ما باشکوه بودند و الان احساس کنند که فراموش شده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار می‌شود گفت: ما همه مجامع را در نظر داریم برگزار کنیم. بعضی از آنها را مجبور به تغییر مدیریت شدیم. مجمع فوتبال هم به موقع تشکیل می‌شود. من از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم اما اعضای مجمع در خصوص برگزاری آن تصمیم می‌گیرند.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا مدت‌زمان یک سال باقیمانده تا جام جهانی برای فوتبال برنامه‌ای دارید تصریح کرد: باید قبول کنیم فوتبال رشته پرطرفداری است. اگر به همان اهداف عالیه توجه کنیم در بخش قهرمانی هم می‌توانیم موفق باشیم. در دو سال اخیر برای فوتبال امکانات فراهم شده و به حرفه‌ای بودن توجه کرده‌ایم. علاوه بر آن باشگاه‌ها را نیز به سمت علمی شدن سوق داده‌ایم.

 

وی افزود: وقتی قرار است به مصاف بهترین‌های دنیا برویم باید خودمان را هماهنگ کنیم و این یک سال باقیمانده را جدی بگیریم. برنامه جامعی برای کل ورزش و جوانان تحت عنوان برنامه راهبردی و سیاست‌های کلان نوشته‌ایم.

عباسی درباره واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: همه اینها در برنامه ما دیده شده است. ظرفیت‌های دولتی همیشه کافی نیست. تیم ملی یعنی آبروی یک کشور به نمایش گذاشته می‌شود. بنابراین همه باید وارد صحنه شوند و کار حرفه‌ای را جدی بگیرند.

 

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال باید چند بازی تدارکاتی با تیم‌های برتر دنیا و منطقه داشته باشد. از کی‌روش تشکر می‌کنم و از کادر فنی می‌خواهم که جدی‌تر کار کنند. وقتی کره را شکست دادیم این یعنی طراز ایران بالا آمده که باید آن را حفظ کنیم. مردم هم همین را می‌خواهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90034

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر