1

دستگیری پیک موتوری که اقدام به جابجایی موادمخدر می‌کرد

  • کد خبر : 9083
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۰۹

ماموران پلیس موادفروشانی را که در تحت پوشش پیک موتوری اقدام به جابجایی موادمخدر می‌کردند را دستگیر کردند. ماموران کلانتری گاندی در اواسط مردادماه سالجاری، در حین گشت‌زنی در بلوار آفریقا به راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد، مشکوک شده و ضمن درخواست ایست،‌ از راکب موتور سیکلت خواستند که در حاشیه بلوار توقف […]

ماموران پلیس موادفروشانی را که در تحت پوشش پیک موتوری اقدام به جابجایی موادمخدر می‌کردند را دستگیر کردند.

ماموران کلانتری گاندی در اواسط مردادماه سالجاری، در حین گشت‌زنی در بلوار آفریقا به راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد، مشکوک شده و ضمن درخواست ایست،‌ از راکب موتور سیکلت خواستند که در حاشیه بلوار توقف کند اما این فرد نه تنها به دستور ماموران بی‌توجهی کرد بلکه برای فرار از دست ماموران به سرعت خود افزود که ماموران پس از تعقیب و گریزی یک ساعته با رعایت قانون بکارگیری سلاح این فرد را زمین‌گیر کردند.

ماموران در بازرسی از راکب، که خود را «نعمت‌الله» و تبعه کشور افغانستان معرفی کرد بیش از یک کیلو و ۸۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

ماموران ضمن انتقال این فرد به کلانتری دریافتند که موتور سیکلت وی نیز مسروقه است، «نعمت‌الله» در بازجویی‌ها مدعی شد که موادمخدر مکشوفه متعلق به یکی از دوستانش است که در سوپرمارکتی در خیابان ولی‌عصر کار می‌کند.

ماموران پس از ثبت اعترافات این فرد با دریافت حکم قضایی نسبت به انتقال همدست وی به کلانتری اقدام کردند که با دستگیری همدست وی،‌ آنان ضمن قبول بزه انتسابی اعلام کردند که به عنوان کارگر در سوپرمارکتی مشغول به کار بود و در قالب پیک سوپرمارکت اقدام به جابجایی و فروش مواد به مشتریان خود می‌کردند.

به گزارش ایسنا، این پرونده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9083

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]