1

جام حذفی از تاریخ ۱۲ شهریور آغاز می شود

  • کد خبر : 91478
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز جام حذفی در تاریخ ۱۲ شهریور خبر داد.

غلامرضا بهروان درباره آغاز لیگ‌های یک و دو و سه گفت: بر اساس برنامه ریزی که کرده‌ایم لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود و یک هفته بعد هم لیگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت هستند و زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات می‌توانند در نقل و انتقالات فعالیت کنند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند که البته در این باره و زمان دقیق فصل و انتقالات اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز جام حذفی گفت: جام حذفی باشگاه‌های کشور را از ۱۲ شهریور آغاز می کنیم. مرحله اول این مسابقات با حضور ۳۲ تیم قهرمان استانها آغاز می‌شود که با توجه به ۸ قرعه استراحت برای تیم‌ها، طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که ۲۰ تیم به مرحله دوم و ۱۰ تیم به مرحله سوم برسند. سپس این ۱۰ تیم با ۲۶ تیم لیگ دسته اول و ۲۸ تیم دسته دوم، ۶۴ تیم را تشکیل می‌دهند که تا پایان مهرماه امسال ۶۴ تیم پس از رقابت به ۳۲ تیم می‌رسند و پس از بازی‌های این مرحله ۱۶ تیم نهایی مشخص می‌شود.

بهروان در پایان گفت: از دهه اول آبان‌ماه ۱۶ تیم منتخب کشور با ۱۶ تیم لیگ برتری مرحله بعدی را برگزار می‌کنند که ۳۲ تیم این مرحله پس از قرعه کشی حریفان‌شان را می‌شناسند و مراحل بعدی انجام می‌شود که به موقع در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت فدراسیون فوتبال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر