2

نشست فوق العاده سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی

  • کد خبر : 9319
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۱۸

سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی اعلام کرد نشست فوق العاده این سازمان درباره مقابله با بدترین خشکسالی و بحران موجود در کشورهای منطقه شاخ آفریقا به زودی برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز وزرای کشاورزی ۱۹۱ کشور عضو سازمان فائو برای شرکت در این نشست به مقر سازمان فائو دعوت […]

سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی اعلام کرد نشست فوق العاده این سازمان درباره مقابله با بدترین خشکسالی و بحران موجود در کشورهای منطقه شاخ آفریقا به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز وزرای کشاورزی ۱۹۱ کشور عضو سازمان فائو برای شرکت در این نشست به مقر سازمان فائو دعوت شده اند .
هدف از تشکیل این نشست گفتگو درباره شرایط جاری نیازها و عدم موفقیت در حل این بحران است. این نشست همچنین برنامه ها و طرح های لازمی را که برای سایر اقدامات ضروری است مورد بحث و مطالعه قرار خواهد داد.
علاوه بر آن سازمان فائو دستور العملی برای حمایت از بهبود کشاورزی منطقه در کوتاه مدت آماده کرده و برای اجرای آن خواستار کمک فوری ۱۰۰ میلیون دلاری شده است. علاوه بر آن قرار است کنفرانس دیگری نیز به در خواست اتحادیه عرب در روز سوم شهریور در آدیس آبابا برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9319

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]