1

“اشکان خطیبی” با یک ناشناس ازدواج می کند

  • کد خبر : 93232
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

“اشکان خطیبی” با یک هنرمند ناشناس مراسم عروسی خود را برپا می کند.

“محمود اتحادی” جانشین تولید مجموعه “بچه های نسبتا بد” “سیروس مقدم” در ، گفت: مشغول فیلمبرداری سکانس های ازدواج “اشکان خطیبی” (همایون) با یک دختر ناشناس هستیم و تیم همچنان روز کار است.

وی افزود: لوکیشن فعلی در “محمودیه” در یک عمارت است که سکانس های “اشکان خطیبی” در آن اتفاق می افتد.

“اتحادی” با اشاره به پخش سریال “دودکش” به جای “بچه های نسبتا بد” در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به دلیل نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان و آماده شدن سریال “دودکش” برای پخش،‌”بچه های نسبتا بد” به کنداکتور شبکه یک سیما نمی رسد.

وی افزود: تا دو روز دیگر ۱۰ قسمت سریال “بچه های نسبتا بد” آماده پخش می شود و همزمان با فیلمبرداری تدوین، صداگذاری و موسیقی آن نیز انجام می شود.
*ریتم کاری “سیروس مقدم” تند است

“اتحادی” با اشاره به ریتم تند کاری “سیروس مقدم” تصریح کرد: به طور کلی “سیروس مقدم” از جمله کارگردانانی هستند که با سرعت بالایی کار را پیش می برند و این مسئله به دلیل رسیدن کار به ماه مبارک رمضان بیشتر شده بود ولی در حال حاضر همچنان ضبط کار با سرعت ادامه دارد.
*بازنویسی فیلمنامه انجام شد

جانشین تولید “بچه های نسبتا بد” ادامه داد: ۹۹ درصد فیلمبرداری سریال “بچه های نسبتا بد” نوشته شده و بازنویسی آن هم انجام شده و ۱۶ قسمت آن آماده فیلمبرداری است.

“اتحادی” با اشاره به تیم بازیگران این سریال افزود: “حمید گودرزی”، “یوسف تیموری”، “میلاد کی مرام”، “اشکان خطیبی”، “محمد مطیع”، “رضا فیاضی”، “پرویز پورحسینی، “اکرم محمدی”، “مجید مشیری”، “مهرانه مهین ترابی” بازیگران ثابت سریال “بچه های نسبتا بد”هستند و هنوز بازیگر جدیدی اضافه نشده است.

شایان ذکر است؛ تهیه کننده این سریال ۲۶ قسمتی را “سید کمال طباطبایی” عهده دار است و “پیمان عباسی” نویسنده، “فرشاد گل سفیدی”، مدیر فیلمبرداری، “افشین قلی پور” مدیر تولید، “محمود اتحادی” جانشین تولید،‌ “علی احمدی”صدابردار، “آرزو غفوری” طراح صحنه، “زهره سیدپوش” طراح گریم،‌”پیام ایرایی” عکاسی و “آرش صالحی” مدیر تدارکات “بچه های نسبتا بد” هستند.
yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93232

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر