2

ارائه دو طرح توسط بانک مرکزی برای طرح تحول نظام بانکی

  • کد خبر : 9406
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۳۱

محمدرضا فرزین از برگزاری هفت جلسه تحول نظام بانکی خبرداد و گفت: در این جلسات طرح وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مطرح شد، البته طرح‌های بانک مرکزی زمان بیشتری را به خود اختصاص داد. به نقل از شادا، وی با بیان اینکه مباحث مربوط به ارائه طرح‌های بانک مرکزی در هشتمین جلسه در کارگروه تحول […]

محمدرضا فرزین از برگزاری هفت جلسه تحول نظام بانکی خبرداد و گفت: در این جلسات طرح وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مطرح شد، البته طرح‌های بانک مرکزی زمان بیشتری را به خود اختصاص داد.

به نقل از شادا، وی با بیان اینکه مباحث مربوط به ارائه طرح‌های بانک مرکزی در هشتمین جلسه در کارگروه تحول بانکی به اتمام می رسد، تصریح کرد: همچنین طرح دیگری در این راستا وجود دارد که بر اساس آن طرحها و دیدگاههای عده ای از افراد صاحب نظر برای طرح تحول بانکی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه درآینده جمع بندیهای تحول بانکی توسط دبیرخانه به کارگروه ویژه تحول اقتصادی دولت ارائه می شود تا با حضور رییس جمهور مورد بررسی قرار گیرد، عنوان کرد: هم اکنون طرح تحول بانکی در مرحله بررسی های کارشناسی است و به جمع بندی نرسیده است.

فرزین از ارائه دو طرح توسط بانک مرکزی برای طرح تحول نظام بانکی خبرداد و تصریح کرد: یکی از این مباحث اصلاح قانون است، براین اساس بانک مرکزی درصدد تغییر قانون پولی و بانکی و افزایش اختیارات بانک مرکزی است.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت ادامه داد: بانک مرکزی همچنین یکسری پروژه ها برای طرح تحول بانکی در نظر دارد، به همین دلیل هم طرح پروژه ها و دیدگاههای بانک مرکزی در این راستا در کارگروه زمانبر شده است.

وی تاکید کرد: اختلاف عمده‌ای نیز بین دیدگاه‌های وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در طرحهای تحول بانکی که به کارگروه ارائه کرده‌اند، وجود ندارد. به هر حال در حال جمع بندی نهایی هستیم و پس از جمع بندی نهایی نظرات را اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر