2

نتایج چهلمین آزمون دستیاری تخصصی اعلام شد

  • کد خبر : 94088
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی چهلمین آزمون دستیاری تخصصی خبر داد و گفت: پذیرفته‌شدگان در این آزمون می‌توانند از اول مرداد ثبت نام خود را انجام دهند.

خبرگزاری فارس: نتایج چهلمین آزمون دستیاری تخصصی اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از اول مرداد

غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: در چهلمین دوره از آزمون دستیاری ۲ هزار و ۳۱۰ نفر پذیرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: تمام پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی با مراجعه به دانشگاه محل پذیرش، مراحل ثبت نام خود را از یکم تا ۱۵ مرداد انجام دهند.

حسن زاده گفت: پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک لازم برای استفاده از سهمیه مربوطه را بر اساس دستورالعمل های مرتبط به دانشگاه محل پذیرش ارائه دهند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه نوع سهمیه پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش اعلام می‌شود افزود: آغاز آموزش تمام پذیرفته شدگان مرحله اصلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی یکم شهریور خواهد بود.

وی ادامه داد: شروع به آموزش دانشجویان پزشکی که با استفاده از مقررات رتبه‌های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و غیره مشروط به اتمام دوره آموزش پزشکی عمومی تا ۳۱ شهریور هستند، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور شده‌اند، در تاریخ یکم مهرماه خواهد بود.

حسن زاده گفت: همچنین شروع به آموزش پذیرفته‌شدگان آزمون که مطابق مقررات ملزم به ادامه انجام خدمات قانونی خود تا پایان شهریور امسال هستند یکم مهر خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی عدم ثبت نام در موعد مقرر یا عدم شروع به آموزش در موعد اعلام شده برای پذیرفته شدگان اصلی و مرحله اول جایگزین را به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده عنوان کرد و گفت: این گروه از افراد مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیاری دوره چهل و یکم نخواهند بود.

وی افزود: شرکت کنندگان در آزمون که انتخاب رشته کرده‌اند و در مرحله اصلی پذیرش پذیرفته نشده‌اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مراحل جایگزین باید مراتب را از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir از ۱۵ تا ۳۰ مرداد اعلام کنند.

حسن زاده در مورد انتقال دستیاران گفت: طبق آیین نامه اجرایی نقل و انتقال دستیار مصوبات هفتاد و دومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، انتقال در موارد مجاز در حیطه وظایف دانشگاههای مبدأ و مقصد است.

به گزارش فارس، پذیرفته شدگان در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برای مطلع شدن از مدارک مورد نیاز ثبت نام و سایر اطلاعات مرتبط به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند یا با واحد آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل پذیرش تماس بگیرند.

چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی روز پنجشنبه ۸ اسفند برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=94088

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر