1

متلک منشوری بازیکن تراکتورسازی به سرپرست پرسپولیس!

  • کد خبر : 95187
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

مهاجم سابق پرسپولیس به واسطه دل خونی که از چک‌های برگشتی سعید شیرینی دارد پیش از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس الفاظ بسیار زشتی خطاب به او به کار برد.

در ابتدای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، اتفاقات جالبی رخ داد که از چشم بسیاری از خبرنگاران و عکاسان حاضر در ورزشگاه جا ماند. یکی از این اتفاقات به متلک سنگین جواد کاظمیان به سعید شیرینی بر می‌گشت.

 در ابتدای مسابقه وقتی که دو تیم قصد داشتند مراسم ابتدایی را به جا بیاورند، کاظمیان که دل خونی از چک‌های برگشتی سعید شیرینی دارد، با صدای بلند او را صدا می‌زند. شیرینی با این تصور که کاظمیان قصد دارد از او رخصت بگیرد و کدورت‌ها را کنار بگذارد به سوی او بر می‌گردد و می‌گوید جانم؟! اما کاظمیان یک جمله سنگین که چند کلمه منشوری هم در آن گنجانده شده بود علیه شیرینی به کار می‌برد.

 سعید شیرینی که رنگ صورتش به واسطه شنیدن این الفاظ پریده بود، راهش را کج کرد تا کاظمیان همچنان با صدای بلند، جملاتش را تکرار نکند.

 جالب‌تر این بود که محمد دایی، برادر علی دایی و دستیار او، دقیقا کنار سعید شیرینی بود و این جملات را شنید. اما او هم مانند شیرینی واکنشی به این قضیه نشان نداد.

روزنامه نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95187

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر