1

لیست کابینه دولت یازدهم کجا تهیه و تنظیم می‌شود؟

  • کد خبر : 95676
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

صبح امروز یک روزنامه، نزدیک به دفترهاشمی، با انتشار خبری در صفحه اصلی خود تلاش کرد در یک خبرسازی قابل تامل، انتخاب یکی از اعضای کابینه که در تمامی لیست‌های ارائه شده از سوی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مشترک است را در هاله‌ای از ابهام ببرد.

 با قوت گرفتن گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای برای معرفی اعضای کابینه دولت یازدهم و به اجماع رسیدن لیست‌های ارائه شده در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در روزهای اخیر یک موج رسانه‌ای که عمدتا از سوی جریان‌ افراطی در صدد تصمیم‌سازی برای رئیس کابینه دولت یازدهم است، تلاش می‌کند با القاء تصمیم خود لیست نهایی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی را تحت‌الشعاع کار رسانه‌ای و تبلیغاتی قرار دهد.
بنابراین گزارش، صبح امروز یک روزنامه، نزدیک به دفترهاشمی، با انتشار خبری در صفحه اصلی خود تلاش کرد در یک خبرسازی قابل تامل، انتخاب یکی از اعضای کابینه که در تمامی لیست‌های ارائه شده از سوی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مشترک است را در هاله‌ای از ابهام ببرد.
خبرهای غیررسمی حکایت از آن دارند که حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی چهارشنبه شب هفته گذشته (۹ تیرماه ۱۳۹۲) جلسه‌ای را با اعضای کابینه در لیست نهایی جهت ارائه به مجلس برگزار کرده و در این جلسه ضمن صحبت برای این افراد برنامه‌های آنها را نیز مطالبه نموده‌اند.
اما این روزنامه صبح امروز خبری را با تیتر نشست بزرگان در منزل آیت‌الله منتشر کرده که این تیتر قابل تامل “رایزنی خاتمی و سید حسن خمینی برای تغییر کابینه / رحمانی فضلی منتفی شد؟“، به نوعی کانون تصمیم گیری را به صورت غیر مستقیم القاء می‌کند.
در ابتدای این خبر عنوان می‌شود سه شنبه شب در منزل آقای هاشمی جلسه‌ای با حضور آیت‌الله هاشمی، سید حسن خمینی، محمد خاتمی و رئیس‌جمهور منتخب برگزار شده و در این جلسه نام دکتر رحمانی فضلی از لیست نهایی برای تصدی پست وزیر کشور خارج شده است؛ حال اینکه چرا عده‌ای می‌خواهند چنین القاء کنند که تصمیم گیری در امور کابینه در جایی دیگر به جای شخص رئیس جمهور منتخب انجام می‌پذیرد و از همه مهمتر تصمیم وی برای انتخاب دکتر رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور را به نوعی وتو کنند، جای سوال دارد اما از همه اینها مهمتر اینکه چرا روزنامه مورد اشاره خبر دیدار سه‌شنبه شب افراد فوق‌الذکر را امروز (شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۲) منتشر می‌کند.
این خبر با چه هدفی جلسه چهارشنبه شب دکتر روحانی با اعضای کابینه‌اش را نادیده می‌گیرد و خبر نشست شب قبل از دیدار با اعضای کابینه را با هدف فضا سازی چهار روز بعد منتشر می‌کند؟
هیچکس حق ندارد استقلال رئیس جمهور منتخب را با چنین خبرهایی زیر سوال ببرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95676

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر