6

گران قیمت‌ترین بازیگر دهه ۷۰+تصاویر

  • کد خبر : 96085
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

رازهای نهفته در میان سینماگران که تنها مختص به خودشان است.

 سینماگران به غیر از کار حرفه‌ای خود رازهایی دارند که کمتر به آنها توجه شده و یا تنها سوژه داغی برای برخی از افراد محسوب می‌شود،‌ نکته جالب این است که در این بین کسانی هستند که علاقمند به دانستن رازهای هنرمندان موردپسند خود هستند، به همین منظور اشاره‌ای به بخشی از آنها کرده‌ایم.
-“شهلا ریاحی” سال ۱۳۳۵ و در سن ۳۰ سالگی با ساخت فیلم “مرجان” اولین کارگردان زن تاریخ سینمای ایران لقب گرفت،‌ او چند سالی است بازنشستگی خود را از فعالیت‌های هنری اعلام کرده است.
– مرحوم “هوشنگ امیرفضلی” به شدت مخالف حضور پسرش “ارژنگ امیرفضلی” در عرصه دوبله و بازیگری بود و چندین بار مانع حضور او در این حیطه‌ها شد.
-“داریوش مهرجویی” برای ساخت فیلم “گاو” مشکل سرمایه داشت و به همین دلیل مجبور به ساخت فیلم تجاری و کم‌ارزش “الماس۳۳” شد تا با سود آن هزینه ساخت “گاو” را تأمین کند.
-“پرویز پرستویی” برای دیدار با “سعید راد” به جنوب کشور رفت تا ورود دوباره او به سینما را تبریک بگوید اما در همان جا با پیشنهاد “احمدرضا درویش” برای بازی در یکی از نقش‌های فیلم “دوئل” مواجه شد و در این فیلم به عنوان هنرپیشه افتخاری مقابل دوربین رفت.
-“مسعود کیمیایی” تا چند سال پیش در تمام فیلم‌هایش از “سعید پیردوست” به عنوان یکی از هنرپیشه‌های فرعی استفاده کرد اما با ورود “پیردوست” به مجموعه‌های طنز تلویزیونی چاره‌ای جز قطع این همکاری نیافت.
-“فاطمه معتمدآریا” اولین حضورش در سینما را به عنوان عروسک‌گردان و گوینده شخصیت عروسکی در فیلم “شهرموش‌ها” تجربه کرد.
-“لیلا حاتمی” در شرایطی که فقط ۲ سال داشت نقش کوتاهی را در سریال “سلطان صاحبقران” بازی کرد و بازیگر کودک سریال “طلاق” هم بود، به این ترتیب “لیلا حاتمی” را باید از بازیگران پیش از انقلاب بدانیم.
یکی از گران‌ترین بازیگران سینمای ایران در دهه ۷۰ “احمدرضا عابدزاده” بود که بابت بازی در فیلم “ازدواج غیابی” دستمزد قابل‌توجهی گرفت و در نهایت به دلیل اختلاف با تهیه‌کننده، بازی در این فیلم را نیمه‌کاره رها کرد.
-“نیکی کریمی” با کسب ۳ جایزه بین‌المللی موفق‌ترین بازیگر ایران در آن سوی مرزها محسوب می‌شود.
-اصلی‌ترین عامل ورود “هدیه تهرانی” به جمع بازیگران سینمای ایران “سامان مقدم” بود که به عنوان دستیار “مسعود کیمیایی” در پروژه “سلطان” فعالیت می‌کرد.

-در هر دوره‌ای که “بهرام رادان” به کسب سیمرغ بلورین شد نام “علی نصیریان” در لیست داوران جشنواره فجر به چشم می‌خورد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر