3

شنیده‌ها از تغییر استاندار البرز

  • کد خبر : 98030
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۵۰

به دنبال رایزنی‌های متعدد سیاسی در سطح استان البرز طی روزهای اخیر، بالاخره مسئولان ارشد وزارت کشور فرایند تغییر استاندار این استان آغاز کرده‌اند.

با توجه به اینکه دولت جدید به تازگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و وزیر کشور حدود ده روز قبل از مجلس رای اعتماد گرفت، در این مدت رایزنی‌های متعددی در کشور برای تغییر برخی از استانداران صورت گرفته است.

فضای سیاسی کشور به صورتی است که تغییر استانداران اکثر استان‌ها را قطعی و طبیعی جلوه می‌دهد و در این میان شنیده می‌شود که استاندار البرز نیز طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در هفته‌ اخیر چندین جلسه سیاسی مهم در استان البرز برگزار و نتایج آن به تهران و مسئولان ارشد دولت و وزارت کشور گزارش شده است.

در این میان شنیده می‌شود که یکی از نزدیکان دولت که اتفاقا از مدیران با سابقه وزارت کشور بوده، برای پست استانداری البرز پیشنهاد شده است.

خبرنگار فارس گزارش می‌دهد که این روزها در راهروهای استانداری البرز نام چند نفر برای تصدی این سمت بیشتر از دیگران مطرح بوده، اما سید علی میرباقری که از مدیران وزارت کشور است و سال‌ها مدیر کل امور مجلس و پارلمانی این وزارتخانه را بر عهده داشته، از شانس بیشتری برخوردار است.

میرباقری از جمله مدیران بومی استان البرز به شمار می‌آید و در نهادهای مختلفی چون بنیاد شهید، جهاد سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت صنایع، هلال احمر و آموزش و پرورش حضور داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98030

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر