1

هیچ وقت تغییرات اتوبوسی را در دستور کار قرار نداده‌ام

  • کد خبر : 98074
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

وزیر دادگستری با بیان این که هیچ وقت تغییرات اتوبوسی را در دستور کار قرار نداده است تاکید کرد که وزارت دادگستری نیاز به تغییرات گسترده‌ای ندارد.

افق(ofoghnews.ir) مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره‌ وضعیت مصوبات دولت قبلی، اظهار کرد: مصوباتی که اخیرا تصویب شده بود مورد اعتراض هیات تطبیق قوانین مقررات مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های نظارتی مانند دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات و سازمان دادرسی کل کشور قرار گرفتند و ما در دولت در حال مرور آن‌ها هستیم تا آن‌هایی که مشکل دارند را لغو کنیم.

وی گفت: مصوباتی که اشکال دارند و اشکال آن‌ها قابل رفع باشد به کمیسیون ارجاع شده و تصویب می‌شوند.

وزیر دادگستری با بیان این که معاون اول رئیس جمهور دستور تعطیلی یا توقف و ابطال مصوبات دولت قبلی را نداده است، گفت: دولت می‌گوید هیات تطبیق اشکالاتی را به مصوبات وارد کرده است و به همین خاطر ما داریم مجددا مصوبات را مرور می‌کنیم تا اشکالات را برطرف کنیم، اما موقتا گفته‌ایم عملیات اجرا نشود تا اشکالات برطرف شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره‌ مصوبه‌ دولت قبلی در مورد مرخصی زایمان، گفت: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور دارد با سرعت روی این موضوع کار می‌کند و امیدواریم نتیجه‌ی بررسی‌هایشان را تکمیل کند و در جلسه هیات دولت بیاورد.

وی افزود : به هر حال مردم می‌داند دولت جدید سر کار آمده است و خواه و ناخواه بعضی مصوبات با مشکلاتی روبرو می‌شود.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی درباره‌ تغییرات احتمالی در وزارت دادگستری گفت: من هنوز به طور کامل در وزارت دادگستری مستقر نشده‌ام، البته مدیران و همکاران خوبی در وزارت دادگستری داریم.

وی تصریح کرد: هیچ وقت تغییرات اتوبوسی را در دستور کار خود قرار نداده‌ام، هر چند که وزارت دادگستری نیازی به تغییرات گسترده‌ای هم ندارد.

وی تاکید کرد که تجربیات خود از سازمان بازرسی را به دولت انتقال خواهد داد و گفت: مهمترین مساله‌ای که دولت باید در زمینه‌ نظارت درون سازمانی انجام دهد بحث دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد: شفاف‌سازی ساز و کارهای اداری به همراه قانونمند شدن و پاسخ‌گویی ارکان اصلی تحول سلامت در نظام اداری هستند.

پورمحمدی همچنین درباره‌ برنامه‌های خود برای وزارت دادگستری گفت: در حال حاضر در حال ارزیابی و مطالعه هستم. رسیدن وزارت دادگستری به جایگاه واقعی خود از دغدغه‌های روسای قوه قضاییه و قوه مجریه است که این کار زمان می‌برد، اما ان‌شاء‌الله انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر