1

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دکتر قلابی خرید پیتزا ادامه دارد

  • کد خبر : 9829
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۵۳

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دکتر قلابی که از طریق خرید پیتزا اقدام به کلاهبرداری می کرد آغاز شد. سرهنگ مهرداد امیدی اظهار داشت: چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی بیرجند ضمن شکایت از یک دکتر قلابی گفت: شب گذشته فردی در تماس با […]

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دکتر قلابی که از طریق خرید پیتزا اقدام به کلاهبرداری می کرد آغاز شد.

سرهنگ مهرداد امیدی اظهار داشت: چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی بیرجند ضمن شکایت از یک دکتر قلابی گفت: شب گذشته فردی در تماس با مغازه پیتزا فروشی ام خود را دکتر حسینی پزشک بیمارستان امام رضا(ع) معرفی کرد و مدعی شد امروز تولد فرزندش است و چون نمی تواند در این جشن حضور یابد سفارش ۵۰ پیتزا را داد. دکتر حسینی از من خواست برای دریافت پول پیتزا ها به عابر بانک مراجعه کنم.

وقتی به یک خودپرداز مراجعه کردم مرد کلاهبردار با من تماس گرفت و از من خواست وارد قسمت انتقال وجه شوم تا پول را برایم واریز کند. از من خواست که پول پیتزاها را وارد کنم تا به حسابم بیاید. پس از انجام این کار به خیال اینکه پول پیتزاها را  پرداخته  است به مغازه مراجعه کردم.

با گذشت یک ساعت وقتی کسی برای تحویل گرفتن پیتزاها مراجعه نکرد به موضوع شک کردم وقتی حساب بانکی ام را چک کردم متوجه شدم مبلغ یک میلیون و پانتصد هزار ریال از حسابم کم شده است. اکنون نیز با مراجعه به پلیس از دکتر قلابی شکایت دارم.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیس برایشناسایی دکتر قلابی تصریح کرد: متاسفانه کلاهبرداری از طریق تلفن افزایش یافته است. در این نوع کلاهبرداری افراد ضمن تماس با صاحبان مشاغل از آنها می خواهند برای واریز وجه به دستگاههای خودپرداز مراجعه کنند. آنها هنگام واریز پول به جای اینکه پول را به حساب فروشنده واریز کنند از حساب این فرد پول کم می کنند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9829

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]