3

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای: بختیاری جزء مدیرانی است که انسان به حال او غبطه می‌خورد

  • کد خبر : 99272
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۲۸

قوه قضائیه در عین مستقل بودن قوه‌ای است که اساس کارش قضاست و این در حالی است که نسبت به امنیت داخلی، خارجی، اجتماعی و فرهنگی نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه مرتضی بختیاری همه توان خود را در جهت اعتلای نظام انجام داده است، گفت: بختیاری حقیقتا جزء مدیرانی است که انسان به حال او غبطه خورده، وی فردی مخلص، پاک، دلسوز و وظیفه‌ شناس است که قبول زحمت کرده و انجام وظیفه می‌‌کند.

“غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای” دادستان کل کشور در مراسم تودیع “ناصر سراج” و معارفه “مرتضی بختیاری” که در کاخ دادگستری برگزار شد با سپاس و تشکر از دو مدیر دلسوز نامبرده گفت: در ابتدا لازم است از جناب سراج که سالیانی را در سنگری از سنگرهای نظام خالصانه و بی ادعا خدمت کرده‌اند تشکر کنم.

وی افزود: مرتضی بختیاری همه توان خود را در جهت اعتلای نظام انجام داده است.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: لازم است تشکر و آمادگی خود را برای همکاری مدیری دیگر از دلسوزان اعلام کنم؛ بختیاری حقیقتا جزء مدیرانی است که انسان به حال او غبطه خورده، وی فردی مخلص، پاک، دلسوز و وظیفه‌ شناس است که قبول زحمت کرده و انجام وظیفه می‌‍کند.

سخنگوی دستگاه قضاء ادامه داد: معمولا در اینگونه مراسم دو موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ ابتدا تقدیر و تشکر از کسانی است که در این مراسم تودیع و معارفه شده‌اند و نکته دیگر اشاره به وظایفی است که در قبل داشته و یا خواهند داشت.

دادستان کل کشور در ادامه افزود: قوه قضائیه به عنوان یک قوه از سه قوه، به دلیل جایگاه خود در نظام نقطه اتصالی با مسائل سیاسی جامعه، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و دادستانی کل کشور است.

وی اظهار داشت: قوه قضائیه در عین مستقل بودن قوه‌ای است که اساس کارش قضاست و این در حالی است که نسبت به امنیت داخلی، خارجی، اجتماعی و فرهنگی نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: برای حضور قوه قضائیه در مسائل برشمرده نقطه اتصال آن دادستانی کل کشور است که با حضور در شورای امنیت کشور به طور مستمر به خصوص آنچه که در این شورا برگزار شده باید شرکت کنند و نسبت به مسائل ذکر شده نقش فعالی داشته باشد.

دادستان کل کشور افزود: در جریان تاسیس احزاب و جبهه‌ها دادستانی کل کشور ضمن عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ انجام وظیفه کرده است.

سخنگوی دستگاه قضاء بیان کرد: دادستانی کل کشور یکی از مسائل مهم که انتخابات است را به نمایندگی از قوه قضائیه در مراحل مختلف انتخابات بررسی کرده که در اینجا هم به عنوان عضویت در هیئت اجرایی مرکزی، عضویت در کمیسیون تبلیغات، پاسخگویی به کسانی که نامزد ریاست جمهوری شده، هماهنگی با وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها و برپایی انتخابات پرشور فعال است.

وی در ادامه گفت: براساس پیشگیری از وقوع جرم در انتخابات دادستانی کل کشور این موضوع را بررسی کرده و به نمایندگی از قوه قضائیه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص امنیت داخلی و خارجی تشکیل شده تا مسائلی را که برای این شورا لازم است را تدارک دیده و در این راستا حضور فعالی داشته است.

سخنگوی دستگاه قضاء تصریح کرد: در تمام طول سنوات گذشته سراج یک قاضی دلسوز، پاک، مستقل در همه این مراحل و در همه جلسات شرکت داشته و وی ضمن تعامل خوب با همه این دستگاه‌ها جایگاه قوه قضائیه را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: در اینجا لازم است از ناصر سراج تقدیر و تشکر کرده و توفیق خدمت‌گزاری وی را از خداوند منان خواستارم.

دادستان کل کشور تاکید کرد: بختیاری معرف حضور همه هستند و در اینجا لازم است اعلام کنم به گفته همه کسانی که وی را شناخته بختیاری فردی دلسوز، خاکی، متواضع و وقت‌شناس است.

وی در ادامه افزود: بختیاری احساس خستگی و درماندگی در کار نداشته و با روحیه با نشاط و انگیزه بالا در خدمت نظام و کشور بوده و هست و امروزه با وجود تمام مسئولیت‌ها ایثار کرده و در این نظام خدمت می‌کند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: امیدواریم بهتر از گذشته نسبت به انجام وظیفه در جهت تقویت مسائل حقوقی، اصولی، شرعی و انتظارات در دستگاه قضاء انجام وظیفه کرده کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی، کشور نیازمند تعامل، همفکری، آگاهی نسبت به جریان‌های نرم و سخت و تعامل با دیگران بوده تا بتوانند در این راستا انجام وظیفه کنند.

دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: بختیاری به دلیل مسئولیت‌ها به همه امور آشنایی داشته، سیاست‌های کلی نظام را شناخته و نیاز به تامل و تدبیر به مسائل نسبت به پیچیدگی‌ها در مسائل امنیتی امروز در جامعه ما وجود دارد که با یاری حضرت بقیه‌الله موفق خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر