1

هدیه میلیونی شرکت خودرو ساز به یک نماینده+تصویر

  • کد خبر : 99869
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

یکی از نمایندگان مجلس فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین دلیل آنرا به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه اش، آمده بود، می دهد.

یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودرو سازی، «تبلت اپل» را بعنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آنرا به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، بس از درج خبر «هدایای میلیونی یکی از شرکت های خودرو سارزی، وزارت ارتباطات و صندوق مهر امام ارضا به برخی نمایندگان» در این سایت در روز چهارشنبه ۲۰ شهریور، یکی از نمایندگان مجلس در تماسی با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر، ماجرای جالبی از این هدایا را تعریف کرد.

 

وی با اشاره به ضیافت افطار یک شرکت خودرو ساز برای نمایندگان مجلس در ایام رمضان، گفت: برخی از نمایندگان در این ضیافت افطار حضور یافته و هدیه «تبلت اپل» را دریافت کردند.

 

وی با اشاره به نحوه بسته بندی این هدیه افزود: یکی از نمایندگان مجلس فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین دلیل آنرا به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه اش، آمده بود، می دهد.

 

این نماینده مجلس افزود: آن نماینده فردای آن روز از همکارانش می‌شنود که هدیه مذکور «تبلت اپل» بوده و قیمت آن هم بیش از سه میلیون می باشد.

 

وی تصریح کرد: نماینده مذکور راننده مجلس را پیدا می کند و از وی می خواهد تا هدیه را به وی پس دهد که راننده هم آنرا بر می گرداند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99869

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر