2

وزیر کشور استاندار بومی برای خراسان شمالی برگزیند

  • کد خبر : 99878
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

عضو چهار دوره شورای اسلامی بجنورد بر انتخاب استاندار بومی و همسو با دولت در خراسان شمالی را از سوی وزیر کشور مورد تاکید قرار داد.

جمشید گریوانی در نامه خود به عبدالرضا رحمانی‌فضلی که نسخه‌ای از آن به دفتر این خبرگزاری نمابر شده آورده است: جمیع مردم استان و بالاخص ستادهای مردمی دولت تدبیر و امید و نیروها و فعالان سیاسی اجتماعی که در انتخابات اخیر از جان و دل برای پیروزی رئیس جمهور مایه گذاشتند و هزینه‌های زیادی را به امید تحقق شعار تغییر آن مرد بزرگ متحمل شدند، اکنون دغدغه بزرگی داشته که آن موضوع استاندار جدید است.

وی در این نامه با اشاره به اینکه طی ۸ سال گذشته به دلیل انتصاب استاندارانی ضعیف و غیر بومی که منتج به تشکیل تیم‌های مدیریتی ضعیف در خراسان شمالی شده، افزوده است: این آسیب‌ها باعث وارد شدن خسارات به ساختارهای توسعه استان پس از گذشت سال‌ها از تاسیس این استان شده است.

گریوانی به استقبال مردم این استان در ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی اشاره کرد و گفت: این حضور مهر تأییدی بر حمایت از شعار تغییر ایشان بوده و اکنون مردم انتظار دارند رایحه تغییر مدیریتی را با بوی تدبیر و امید دولت استشمام نمایند.

وی در این نامه ادامه داده است: البته حضور پر خیر و برکت شما به عنوان وزیر کشور به عنوان نیرویی برخاسته از بطن مردم خراسان شمالی و قرار گرفتن در رأس مدیریت وزارت کشور که مسئولیت مستقیم انتخاب و معرفی استانداران به دولت را در وظایف دارد، انتظارات زیادی را برای انتخاب استانداری از میان نیروهای توانمند بومی که همراهی خود را در عمل با سیاست‌های دولت نشان داده و بتواند حداکثر بهره‌وری را از ظرفیت‌های استان برای رشد و اعتلای این خطه زرخیز بدست آورند، وجود دارد.

این فعال سیاسی در این نامه با بیان اینکه اقلیت‌های تمامیت خواه و منفعت طلب‌هایی نیز به دنبال سهم خواهی، شیطنت‌ها و تخریب‌های ناصوابی برای نشان دادن جو نامناسب برای انتصاب استاندار بومی در استان و همچنین مخدوش کردن چهره‌های مطرح خراسان شمالی برای تصدی استانداری وجود دارد، تاکید کرده است: مسلماً تیزبینی جنابعالی و دولت یازدهم مانع آن خواهد شد تا این افراد به مقاصد خود برسند.

وی در این نامه با اشاره به مذاکرات انجام شده برای معرفی نخستین استاندار بومی به دولت در طول سال‌های پس از تاسیس خراسان شمالی، گزینه‌های احمد محقر به عنوان نخستین معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی از بجنورد، وجه‌الله خدمتگزار از مدیران و فرماندار سابق کرج از شیروان و پرویزی نخستین معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از اسفراین را که همگی مورد تایید و وثوق نیروهای ستاد مردمی روحانی بوده را برای تصدی کرسی استانداری خراسان شمالی پیشنهاد کرده است.

افق نیوز/فارس:گریوانی در نامه خود به وزیر کشور خاطرنشان کرده است: انتصاب استانداری بومی و همسو با دولت با مشخصات پاک دستی و کارآمدی از سوی فعالان سیاسی اجتماعی استان  مورد تاکید بوده و در این زمینه هیچ‌گونه اختلافی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99878

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر