5

مزاحمان آتش‌نشانی کرج تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 106791
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ازاین پس مزاحمان آتش نشانی کرج تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

سهراب شهبانی گفت: تعداد زنگ‌های سامانه ۱۲۵ در البرز روزانه به صورت میانگین ۱۵۳۵ تماس است که از این میان یک هزار و ۴۹۷ مورد به مزاحمت‌های تلفنی اختصاص دارد.

وی از شیوه‌های شناخت مزاحمت‌های تلفنی را بکارگیری تدابیر کارشناسی دانست و از شهروندان خواست با توجه به رسالت سازمان در حوزه امدادرسانی، مانع خدمات دهی به موقع به شهروندانی که در معرض آسیب و خطر قرار می‌گیرند، نشوند.

این مسئول تاکید کرد: از این پس تمامی شماره‌های تماس‌گیرندگان در سیستم‌های ستاد فرماندهی ثبت می‌شود و مزاحمان تلفنی با هماهنگی مراجع ذیصلاح تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: متاسفانه در مواقعی نیز ماموران به محل گزارش شده اعزام می‌شوند که نتیجه مطلوبی به همراه ندارد.

وی درپایان گفت: تماس‌های مکرر برخی شهروندان با این سامانه در مواردی امکان امدادرسانی به موقع و حضور فوری ماموران عملیاتی به حوادث را مختل خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106791

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]