این اتومبیل یک شاسی سفارشی با سیستم تعلیق دوجنافی مستقل دارا بوده و همان موتور بنزینی توربوشارژ ۲ لیتری که این شرکت در مدل اوپتیمای خود بکار برده است را به عنوان قلب تپنده ی خود دارد.
۵۲ درصد وزن ۱۳۰۴ کیلوگرمی این اتومبیل در جلو و ۴۸ درصد باقی مانده در عقب آن توزیع شده است.
شش دنده ی دستی، قدرت خود را به رینگ های ۲۰ اینچی با تایرهای پیرلی P-Zero می فرستند. پشت آنها یک ست از ترمزهای ۱۵ اینچی Brembo قرار داده شده است.
داخل این خودرو کمی زمخت طراحی شده است. همانند پورشه باکستر اسپایدر، فاقد پخش صوت، درب های سبک، صندلی های باریک و سطلی شکل و از دستگیره های معمولی درب هم خبری نیست.
این خودرو خیلی هم بی شباهت به تویوتا GT86 نیست و البته قدرت موتور آن خیلی بیشتر است. اما به هر حال باید به این شرکت تبریک گفت؛ چراکه با ساخت این مدل مفهومی، می توان گفت که “کیا ” دیگر کسل کننده نیست./ میهن صنعت