4

قیمت فروش سکه در بازار آزاد ارزانتر از بانک

  • کد خبر : 12858
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

درحالی که امروز قیمت جهانی طلا کاهش یافته قیمت فروش سکه از سوی بانک مرکزی نسبت به روز گذشته بیانگر روند افزایشی است البته در بازار آزاد نیز قیمت‌ها سیر نزولی طی می کند. نرخ جهانی خرید و فروش طلا امروز در بورس‌های بین‌المللی نسبت به دیروز کاهش یافته است به نحوی که نرخ این […]

درحالی که امروز قیمت جهانی طلا کاهش یافته قیمت فروش سکه از سوی بانک مرکزی نسبت به روز گذشته بیانگر روند افزایشی است البته در بازار آزاد نیز قیمت‌ها سیر نزولی طی می کند.
نرخ جهانی خرید و فروش طلا امروز در بورس‌های بین‌المللی نسبت به دیروز کاهش یافته است به نحوی که نرخ این فلز گران‌بها برای فروش با ۱٫۹۴ درصد کاهش قیمت نسبت به ۲۴ ساعته گذشته با بهای ۱۸۴۲٫۹۲ دلار و همچنین بهای خرید طلا در این بازارها با ۳۶٫۴۳ درصد کاهش به ارزش ۱۸۴۲٫۰۵ دلار رسیده است.
با کاهش قیمت‌های جهانی طلا در روزجاری قیمت خرید و فروش سکه در بازار آزاد نیز کاهش یافته است.
برهمین اساس سکه طرح قدیم در صرافی‌های خیابان فردوسی با ارزش ۵۹۵ هزار تومان، طرح جدید ۵۸۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۵ هزار تومان و سکه گرمی ۷۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد.
اما در بازار رسمی امروز بانک مرکزی قیمت فروش انواع سکه را نسبت به دیروز افزایش داده به نحوی که هم‌اکنون نرخ پایه سکه یک بهار آزادی در این بازار ۵۶۰ هزار تومان تعیین شده که با ارزش افزوده ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومانی این سکه با بهای ۵۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود.
نرخ پایه نیم سکه بهار آزادی نیز ۲۶۹ هزار تومان تعیین شده که این قطع با ارزش افزوده ۱۰ هزار و ۷۶۰ تومانی با ارزش نهایی ۲۷۹ هزار و ۷۶۰ تومان به فروش می‌رسد.
ربع سکه امروز با نرخ پایه ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مالیات برارزش افزوده ۵ هزار و ۵۴۰ تومانی در نهایت با قیمت ۱۴۴ هزار و ۴۰ تومان در شعب بانک ملی عرضه می‌شود.
اما بانک مرکزی امروز نرخ پایه سکه گرمی را کاهش داده و ۷۳ هزار تومان تعیین کرده که این نرخ با ارزش افزوده ۲ هزار و ۹۲۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۹۲۰ تومان فروخته می‌شود.

هر مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲۵۹ هزار و ۵۷۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار با قیمت ۲۴۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵۶ هزار و ۳۳۰ تومان در بازار داخلی به فروش می‌رسد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12858

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]