2

شهید زنده ای که همه جا هست و هیچ جا نیست + تصویر

  • کد خبر : 133758
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷

فرانس پرس ضمن صحبت درباره شخصیت معنوی سردار سلیمانی می‌نویسد: هیچ کس چیزی راجع به او و افرادش نمی‌داند. او همه جا هست و هیچ‌ جا نیست.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه در گزارشی که از مسائل پیرامونی سردار قاسم سلیمانی تهیه کرده آورده است: مردی که مهم‌ترین نقش را در کمک به عراق برای پایان دادن مسائلش داشته، فرمانده سپاه قدس ایران، همچنان نامرئی است. این استراتژی جدیدی برای سلیمانی نیست. مرد ۵۷ ساله‌ای که کمتر عکسی از او منتشر می‌شود.

این خبرگزاری در ادامه با دادن لقب «شهید زنده» به سردار سلیمانی آورده است: وی از سال ۱۹۹۸ به عنوان فرمانده قدس انتخاب شده است. سلیمانی در مواقع بسیار نادر اقدام به صحبت عمومی می‌کند و یک جور ذوق و حرارت آشکار در اطراف وی وجود دارد که جذبه معنوی آن شخصیتش را فراگرفته است.

این گزارش در ادامه آورده است: تصاویر کمی از صورت وی منتشر شده که نگاه خیره سنگین و ریش و موی خاکستری‌اش در قاب بسته دوربین دیده می‌شود.

این گزارش ادامه داده است: یک مقام دیپلماتیک می‌گوید: سلیمانی سوریه را مانند کف دستش می‌شناسد و از عراق دانش خوبی دارد. اعضای نیروی قدس به وی مطلقا احترام می‌گذارند. معمولا وزارت خارجه ایران، حضور وی در عراق و سوریه را رد می‌کند.

این گزارش در خاتمه آورده است: هیچ کس چیزی راجع به او و افرادش نمی‌داند. او همه جا هست و هیچ‌ جا نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133758

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]