2

رییس جدید هلال احمر انتخاب نشد

  • کد خبر : 151347
  • ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۸

جلسه شورای عالی هلال احمر برای انتخاب رییس جدید جمعیت هلال احمر کشور بدون نتیجه پایان یافت.

 در این جلسه‌ که در طبقه‌ی دوازدهم ساختمان صلح برگزار شد، نمایندگان مجلس از جمله آقایان مفتح و میردامادی و هم‌چنین وزیر بهداشت و دکتر فرهادی وزیر علوم در آن حضور داشتند.

مطابق روال دوره‌های پیشین در این جلسات باید برنامه‌های کاندیدا‌های مختلف تصدی پست ریاست جمعیت هلال احمر مورد بررسی اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر قرار می‌گرفت اما در این جلسه ظاهرا ضمن بررسی برنامه‌های برخی از کاندیدا‌ها، در پایان مقرر شده است که تمامی کاندیدا‌های ریاست جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه ۱۰ دی با مراجعه به دبیرخانه شورای عالی هلال احمر رسما برای اعلام کاندیداتوری ثبت نام کنند.

در دوره‌های پیش از این، کاندیدا‌های ریاست جمعیت هلال احمر در جلسه شورای عالی ضمن ثبت نام، به ارائه برنامه‌ی خود می‌پرداختند و در نهایت ۲ نفر که حائز بیشترین رای می‌شدند به رییس جمهور معرفی می‌شدند و براساس قانون رییس جمهور نیز یک نفر را به عنوان رییس جدید جمعیت هلال احمر منصوب می‌کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر پیرحسین کولیوند رییس فعلی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و دکتر ضیایی معاون وزیر بهداشت جهت از جمله گزینه‌های اصلی تصدی پست ریاست جمعیت هلال احمر هستند که ظاهرا در این جلسه حضور داشته‌اند و به ارائه برنامه‌های خود پرداخته‌اند.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر