2

شهری بدون پلیس و مدرسه در آلمان

  • کد خبر : 173852
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

شهر کوچکی در آلمان که فروشگاه بزرگ، پایگاه پلیس و مدرسه ندارد، قرار است هفت برابر جمعیت ۱۰۲ نفری خود، مهاجر بپذیرد.

شهر کوچکی در آلمان که فروشگاه بزرگ، پایگاه پلیس و مدرسه ندارد، قرار است هفت برابر جمعیت ۱۰۲ نفری خود، مهاجر بپذیرد.
به گزارش تارنمای فرانسوی ‘نوول دو فرانس’، شهردار شهر ‘سامت’ (Sumte) در شمال غربی آلمان، نامه الکترونیکی را در مورد برنامه پذیرش ۷۵۰ متقاضی پناهندگی در این روستا دریافت کرده است.
این شهر به دلیل جمعیت اندک فروشگاه بزرگ، پایگاه پلیس و مدرسه ندارد و به همین دلیل محل مناسبی برای پذیرش این تعداد از آوارگانی، نیست.
به گزارش ایرنا، ‘درک هامر’ (Dirk Hammer) شهردار این شهر با بیان این که با پذیرش آوارگان مخالف نیست و تنها نگران آینده شهر خود است، افزود: با ورود این جمعیت به شهر، وضعیت از کنترل خارج خواهد شد.
به تازگی «هولگر مونخ» (Holger Muench) رئیس «دفتر فدرال جرایم» آلمان (BKA) نسبت به ادامه ورود دهها هزار آواره به کشورش هشدار داد و گفت: این موضوع بطور جدی امنیت داخلی آلمان را تهدید می کند.
وی افزود: در سال جاری حدود ۶۰۰ مورد حمله به محل اقامت آوارگان صورت گرفته است که در ۵۴۳ مورد از آنها افرادی با گرایش های راست افراطی نقش داشته اند.
وی از ۹۵ مورد اقدامات خشونت آمیز علیه آوارگان و ۴۹ مورد حملات با وسایل آتش زا به خانه های پناهندگان خبر داد که ده ها مجروح بر جا گذاشته است.
این مقام امنیتی آلمان احتمال وقوع حملات مرگبار در آینده را علیه آوارگان منتفی ندانست.
در شرایطی که آلمان با بدترین بحران مهاجرت از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون مواجه است، مقام های این کشور تاکنون از افزایش چشمگیر تعداد حملات به پناهگاه های محل نگهداری آوارگان خبر داده اند.
از ابتدای سال جدید میلادی تا ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، حدود ۴۳۷ حمله به پناهجویان و آوارگان در سراسر این کشور به ثبت رسیده است. شمار حملات در سراسر سال گذشته ۲۰۰ مورد بود.
انتظار می رود در سال جاری میلادی بیش از یک میلیون آواره وارد آلمان شوند که بیشتر آنان از کشورهای خاورمیانه هستند. پیش بینی می شود ورود این آوارگان بیش از ۱۰ میلیارد یورو برای آلمان هزینه داشته باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]