4

راه اندازی دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی در پژوهشکده مطالعات فرهنگی

  • کد خبر : 17542
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳

غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این خبر گفت: امسال رویکرد وزارت علوم ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها و رفتن به سوی دانشگاهی با نشاط است که لازم است همکاران در دانشگاه‌های کشور هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورند. وی افزود: یک بخش از ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها، برگزاری […]

غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این خبر گفت: امسال رویکرد وزارت علوم ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها و رفتن به سوی دانشگاهی با نشاط است که لازم است همکاران در دانشگاه‌های کشور هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورند.

وی افزود: یک بخش از ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است و این کرسی‌ها می‌تواند فضای دانشگاه‌ها را به سمت تضارب آرا، ایجاد فضای علمی، عقلانی و منطقی سوق دهد.

خواجه‌سروی خاطرنشان کرد: برای اینکه مدیران فرهنگی بتوانند از لحاظ مدرک دانشگاهی ارتقاء پیدا کنند در حال مذاکره برای تأسیس دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی و مدیریت فرهنگی در پژوهشکده مطالعات فرهنگی وزارت علوم هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد:‌ این مدارک دکتری و کارشناسی‌ارشد قطعاً پژوهش‌محور است و آئین‌نامه دکترای پژوهش‌محور به زودی از سوی وزارت علوم ابلاغ می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگی کشور تجربیات علمی بسیار خوبی دارند که باید از لحاظ توان نظری و تئوریک تقویت شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]