2

مهاجم تراکتورسازی: موفقیت استقلال در گرو رابطه دوستانه منصوریان با بازیکنان است

  • کد خبر : 207746
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: روابط دوستانه علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی در موفقیت تیم فوتبال استقلال تهران تاثیر گذار است.

به گزارش ایرنا، «فرزاد حاتمی» پس از دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران، در جمع خبرنگاران گفت: سرمربی تیم فوتبال استقلال و دروازه بان اول این تیم از دوستان خوب من هستند. با این حال اگر روابط بین این دو نفر و سایر اعضای کادر فنی با بازیکنان دوستانه و صمیمی باشد، قطعا سبب موفقیت های استقلال در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال می شود.
وی در خصوص بازی انجام شده گفت: هر دوتیم به رغم خستگی، بازی جنگنده و خوبی از خود ارائه کردند و خوشحالم که در آخرین دیدار نیم فصل فوتبال سه امتیاز کسب کردیم.
مهاجم تراکتورسازی تبریز درباره زمین ورزشگاه تختی تهران گفت: زمین تختی خراب و گل آلود بود که سبب شد انرژی زیادی از بازیکنان گرفته شود.
حاتمی درباره تقویت تیم تراکتورسازی در نیم فصل فوتبال اظهار داشت: امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن موفق و خوش اخلاق پرسپولیس بودند که به تراکتورسازی پیوستند. در تقویت تیم تاثیر گذار خواهند بود تا امید تراکتورسازی برای کسب قهرمانی بیشتر شود.
وی افزود: با این حال اگر در دیدارهای خانگی دور رفت موفق عمل می کردیم، هم اکنون با حداقل ۳۷ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم. اما فوتبال همین است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز (یکشنبه) و در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه دو بر صفر نفت تهران را شکست داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]