3

نقشه داشتند پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی قهرمان شود

  • کد خبر : 209766
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: «ما یزدانی را می شناسیم که شهرداری منطقه یک بود. داریوش یزدانی را هم می شناسم. ولی یزدانی دیگر را نمی شناسم. ما چه کار به باشگاه استقلال داریم.»

علی دایی علی دایی: نقشه داشتند پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی قهرمان شود

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان اظهار داشت: «ابتدا به مردم عزیزمان به خاطر شهادت آتش نشانان تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر در ممکلت‌مان چنین چیزهایی را نبینیم. فردا یک بازی سخت داریم و در دور برگشت نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.»

وی افزود: «بازی با استقلال خوزستان برای ما خیلی مهم است. استقلال خوزستان دور برگشت را خوب شروع کرده و سعی‌مان را می‌کنیم که دست پر از زمین خارج شویم.»

دایی در خصوص اینکه در نیم فصل دوم نفت مانند نیم فصل اول نتیجه نگرفته گفت: «شما اگر نگاه کنید متاسفانه همه رویدادها و رخدادهایی که در مسابقات ما به وجود می‌آید به ضرر ما است. عوامل خارجی در روند نتیجه‌گیری تیم ما خیلی تاثیرگذار بوده است. در بازی استقلال و سپاهان همین وضعیت بود. نفت نباید در این دو بازی نتیجه را واگذار می‌کرد.»

سرمربی نفت تهران در خصوص وکیل شخصی خودش که شایعه شده بود معاون حقوق باشگاه استقلال هم است تصریح کرد: «اصلاً من این آقا را نمی‌شناسم. من یک وکیل دارم و آن آقای پیش‌بین است و این شخص تقریباً ۲۰ سال است که کارهای من را انجام می‌دهد. کارهای فوتبالی‌ام را هم آقای ابراهیمی انجام می‌دهد. متاسفانه این اخبار کذب زیاد است و کسانی که نتوانسته‌اند به اهدافشان برسند روی این مسائل تمرکز می‌کنند. امروز چنین موضوعاتی را از عباسی شنیده ام و اصلا این چیزها را پیگیری نمی کنم. ما یزدانی را می شناسیم که شهرداری منطقه یک بود. ولی یزدانی دیگر را نمی شناسم. داریوش یزدانی را هم می شناسم. ما چه کار به باشگاه استقلال داریم.»

دایی در ادامه اذعان داشت: «در اصفهان پنالتی ناحق گرفتند. در بازی با استقلال گل آفساید زدند و من را هم محروم کردند. شما دیدید چه فشاری به پورموسوی آوردند که کل زمین را طی کرد و راهی محوطه جریمه شد. فکر می کنید این رای هایی که درباره من داده شده عادلانه است؟ متاسفانه آقایان خیلی نقشه داشتند که پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی قهرمان شود و این ها به هم خورد. به همین خاطر در جام حذفی خطایی که نبوده را خطا می گیرند و در بازی با سپاهان قبل از صحنه گل دوم پنالتی ما را می گیرند. نمی دانم دپارتمان داوری و کمیته داوران با چه تدبیری کمک داوری خوزستانی می گذارد برای بازی ما؟ بعد هم که رسانه ها اشاره می کنند تصمیم خود را عوض می کنند. نمی دانم چه کسانی تصمیم گیری می کنند.»

سرمربی نفت درباره مشکلات مالی تیم بیان داشت: «ما فقط ۴۱ درصد قرادادهایمان را گرفته ایم. قبل از نیم فصل و از هفته چهارم به بعد کسی جوابگوی ما نبوده است. قبل از بازی بچه ها می خواستند تمرین نکنند. کسی جوابگوی ما نبود و باید ببینیم بعد از بازی چه می شود.»

وی ادامه داد: «باید منطقی فکر کنیم. تمام کسانی که فوتبال را می شناسند می دانند که ما در ابتدای فصل و همچنین در نیم فصل نتوانستیم بازیکن بگیریم. ۶ بازیکن را کتبا به باشگاه و چند نفر را شفاها اعلام کردیم. اما نتوانستیم بازیکن بگیریم. همه تیم ها خود را تقویت کردند اما تنها تیمی که خود را تقویت نکرد و تازه چند مصدوم هم داشت، نفت بود. ما کسی را نداریم که قدرت تصمیم گیری داشته باشد. خیلی اسامی به باشگاه دادیم و هر کدام به نحوی توسط باشگاه های دیگر جذب شد.»

 

دایی بیان داشت: «متاسفانه سیاست های غلط سازمان لیگ و فدراسیون سبب شده که بدهی روی بدهی آمده و بازیکن ها از باشگاه ها طلبکار شوند. اما باشگاه ها به حیات خود ادامه می دهند. باید تدابیری اندیشیده شود که هر کسی باشگاهداری می کند هزینه ها را تامین کرده و ضمانت بدهند. در غیر این صورت وضع همه خراب می شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209766

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]