3

دستگیری انتشار دهندگان عکسهای بازیگران زن

  • کد خبر : 24249
  • ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳

افرادی که برای جذب مخاطب اقدام به انتشار عکس های بازیگران زن می کردند، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار داشت: کارشناسان فضای مجازی پلیس فتای استان گیلان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا با پی جویی های فنی و پلیسی، موفق به شناسایی دو مرد با هویت معلوم که برای جذب بیننده برای وب سایتشان اقدام به جمع آوری تصاویر شخصی بازیگران می کردند، شدند.

سرهنگ محمدخانی در ادامه بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با کسب اطلاعات بدست آمده و تلاش بی وقفه مجرمان و محل سکونت آنها را شناسایی کردند و با دستور مقام قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

محمدخانی با بیان اینکه افراد دستگیر شده با توجه به بازجویی های فنی و پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند، اظهار داشت: این متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و قرار مناسب برای آنها صادر شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از کاربران اینترنت خواست، از به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدئوهای شخصی و خانوادگی در سایت های اینترنتی خودداری نمایند، زیرا اینگونه محتواها علاوه بر اینکه پیگیری قانونی دارد به سرعت توسط مجرمان ناهنجار در فضای مجازی منتشر شده و مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

منبع:  جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24249

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]