1

افزایش تجاوز به زنان در سرزمین های اشغالی + تصویر و سند

  • کد خبر : 27815
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵

افزایش ۲۰ درصدی خشونت های جنسی و فیزیکی علیه زنان عرب ساکنان سرزمین های اشغالی

افزایش۲۰درصدی تجاوز به زنان عرب درسرزمین های اشغالی؛ سند
به دنبال انتشار گزارش های متعدد درباره افزایش تجاوز به زنان در سرزمین های اشغالی، امروز بار دیگر روزنامه هاآرتص گزارشی منتشر کرد که اختصاص دارد به افزایش ۲۰ درصدی خشونت های جنسی و فیزیکی علیه زنان عرب ساکنان سرزمین های اشغالی.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص؛ آمار خشونت های جنسی و فیزیکی علیه ساکنان عرب سرزمین های اشغالی به ویژه زنان در مقایسه با سال ۲۰۱۰ بیش از ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
این آمار توسط مرکز حمایت از قربانیان سوءاستفاده جنسی و جسمی منتشر شده و در آن آمده که ۴۵ درصد از زنان عربی که مورد تجاوز قرار گرفته اند عنوان داشته اند که این برای اولین بار است که درباره حوادث تلخ رخ داده برای آنها با کسی صحبت می کنند.
در گزارش این مرکز آمده است : «در سال ۲۰۱۰ در مجموع ۳۸۵ زن عرب از آزارهای جنسی و روحی گزارش داده بودند که در سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۱۴ زن عرب از وقوع جرم علیه خود گزارش دادند.»
بر همین اساس تعداد تجاوزهای جنسی علیه زنان عرب در رژیم صهیونیستی از ۱۷۸ مورد در سال ۲۰۱۰ میلادی به ۲۲۹ مورد در سال ۲۰۱۱رسید که ۱۷ مورد از آنها به دلیل شدت آسیب های وارده تحت مداوا قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.
به گزارش این مرکز، فقط ۳۵ درصد از زنان عربی که در سال ۲۰۱۱ مورد تجاوز قرار گرفته بودند برای شکایت به اداره پلیس مراجعه کرده اند.
این گزارش جدید در حالی منتشر می شود که در ماه گذشته نیز در گزارشی تکان دهنده اعلام شد وضعیت موجود در محیط های کار سرزمین های اشغالی به حدی آلوده است که بیش از ۱۱ درصد از زنان شاغل اسرائیلی از آزارهای جنسی همکاران خود به ستوه آمده اند.
در آن گزارش آمده بود : «بیش از یک پنجم از زنان شاغل اعلام کرده اند آزار و اذیت های جنسی محیط کار آنها را به ستوه آورده است. بر همین اساس ۹٫۳ درصد از این زنان نیز به دلیل مواجه شدن با آزارهای جنسی در محیط کار مجبور به ترک شغل شده و یا به دلیل مخالفت از همراهی با همکاران و یا کارفرمایان منحرف خود از کار اخراج شده اند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27815

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]