3

اکران «گل نساء» ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌سازان جدید میدلبوری آمریکا

  • کد خبر : 291866
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۴۶

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» در کشور آمریکا روی پرده می‌رود. فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقیزینتی، […]

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل در پنجمین دوره جشنواره بینالمللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» در کشور آمریکا روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقیزینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ با ۳۰ حضور بینالمللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از ۱۵ جایزه در رشتههایمختلف سینمایی؛ در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در روز ۳۱ مرداد ماه جاری (۲۲ آگوست ۲۰۱۹) در روز افتتاحییه پنجمین دوره جشنواره بینالمللی«فیلم‌سازان جدید میدلبوری» Middlebury New Filmmakers درسالن «مارکیوس» Marquis ایالت ورمانت در کشور آمریکا بهنمایش در میآید.

در این دوره از جشنواره، فیلمهای اول و دوم فیلمسازان مستقلدنیا با شعار پشتیبانی، ترویج و نمایش تلاشهای پویا و تخیلیفیلمسازان جدید و نوظهور در سینمای حرفهای جهان و کشفاستعدادهای تازه و جذاب در فیلمسازی مستقل، به رقابتمیپردازند.

پنجمین دوره جشنواره بینالمللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» درروز ۳۱ مرداد ماه جاری (۲۲ آگوست ۲۰۱۹) در سالن «تئاترشهر هال» Town Hall Theater با نمایش فیلم سینمایی The Dog Doc Teaser به کارگردانی «سیندی میهل»  Cindy Meehl که یکی ازفیلمهای منتخب جشنواره «ترابیکا» در سال ۲۰۱۹ بود، در ایالت ورمانت در کشور آمریکا افتتاح می‌شود و به مدت ۴ روز با نمایش۱۹ فیلم سینمایی، ۵۱ فیلم مستند کوتاه و بلند، ۳۵ فیلم کوتاهداستانی و چند فیلم دیگر در قالب بخشهای دیگر از کشورهایمختلف جهان، به کار خود ادامه میدهد.

«پل شرویدر» Paul Schrader فیلمنامهنویس، کارگردان، منتقدسینما و خالق فیلمنامههای «راننده تاکسی»، «آخرین وسوسهمسیح» واز مهمانان ویژه این دوره از جشنواره خواهد بود کهقرار است در مورد فیلمهای نمایش داده شده در این رویداد سینمایی به بحث و تبادل نظر بپردازد و یکی از بخشهای مهمجشنواره نیز به مرور آثار خانم «آنیس واردا» Agnès Vardaکارگردان و عکاس فقید فرانسوی اهل بلژیک اختصاص پیدا کردهاست که یکی از پیشگامان جنبش تأثیرگذار موج نو سینمای فرانسه بود.

فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی خود در دو سانس مختلف از جمله؛ در ساعت ۱۶ روز یکم مرداد ماه جاری (۲۳ جولای ۲۰۱۹) و همچنین در ساعت ۱۷ روز ششم مرداد ماه (۲۸ جولای ۲۰۱۹) در چهلمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم«دوربان» Durban در کشور آفریقای جنوبی به نمایش در آمد.

چهلمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم «دوربان» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۲۷ تیر ماه تا ۶ مردادجاری (۱۸ تا ۲۸ جولای ۲۰۱۹) در شهر دوربان در کشور آفریقایجنوبی برگزار شد.

برای اطلاع بیشتر: https://middfilmfest.org/portfolio/golnesa/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=291866

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر