به گزارش افق انلاین ، جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی قطب گردشگری پایتخت با حضور مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط عمومیهای شهرداری تهران برگزار شد.
شهردار منطقه ۲۲، با بیان اینکه مدیریت جدید شهری بر اساس شعارها و برنامههای شورای پنجم بر سر کار آمده است، گفت: شورای پنجم شهر تهران با رأی قابل توجهی از مردم بر سر کار آمد و باید مردم را از اقدامات خود آگاه سازیم.
نوذرپور با بیان اینکه در آن زمان مردم از وضع موجود رضایت نداشتند و خواستار تغییرات بودند و اکنون انتظار دارند تغییرات و اقدامات مدیریت جدید شهری را ببینند، افزود: این وظیفه روابط عمومیها است تا نشان دهند در دوره جدید مدیریت شهری چه تغییرات و اتفاقاتی افتاده است و صدای افکار عمومی را هر چه بهتر به مدیران شهری برسانند.
شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه قانون برای همه است و نه فقط برای مردم، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای این دوره مدیریت شهری، پیروی از قانون است و به غیر از قانون کاری نمیکنند.
نوذرپور تاکید کرد: قانون شامل حال همه میشود و تمام ارگانها و نهادها را به یک چشم میبینیم و با مردم فرقی برای ما ندارند.
وی با اشاره به اینکه شهردار تهران یک شهرساز قانونمدار است، ادامه داد: در منطقه ۲۲ هم قانون حرف اول را میزند.
شهردار منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی جدید منطقه اشاره کرد و افزود: تصویب و اجرای این طرح یکی از نمادهای قانونمداری در منطقه است و این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و از این به بعد رویکرد زیست محیطی در منطقه اجرا خواهد شد.
نوذرپور با اشاره به ظرفیتهای بالای طرح تفصیلی منطقه ۲۲ گفت: این طرح از قابلیتهای خوبی برخوردار است که در کنار جلوگیری از افزایش جمعیت پذیری سعی دارد تا راهکارهایی را نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه ارائه کند.
وی در ادامه افزود: اولین اقدام ما این بود که از بلند مرتبه سازی جلوگیری کنیم و بر این اساس هیچ پروانهای برخلاف مفاد طرح تفصیلی و هیچ پروانه بلند مرتبه سازی صادر نکردهایم.
مهر/نوذرپور تاکید کرد: روابط عمومی منطقه ۲۲ با شفافیت به مردم اطلاع رسانی میکند و اساس ما در منطقه مردم هستند، ما مردم را از خود میدانیم.
علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه ۲۲ در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات منطقه ۲۲ در دو سال گذشته، گفت: آنچه امروز باید در روابط عمومیهای شهرداری تهران اتفاق بیافتد، ایجا اعتماد در بین مردم است.
وی بر هم اندیشی مدیران شهری تاکید کرد و افزود: ما به عنوان یک نهاد خدمات رسان باید بین مردم و ارگانها، ایجاد اعتماد کنیم.