2

گروه صنعتی ایران خودرو بالاترین افزایش رضایت‌مندی مشتریان را از آن خود کرد

  • کد خبر : 323785
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

برمبنای گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه صنعتی ایران خودرو توانست بیشترین افزایش رضایت‌مندی مشتریان از نحوه رسیدگی به شکایات را در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از آن خود کند.

گروه صنعتی ایران خودرو بالاترین افزایش رضایت‌مندی مشتریان را از آن خود کرد

ایکوپرس- به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مرجع بررسی فنی پرونده‌های خودرویی به نمایندگی از وزارت صمت و صنعت استان‌ها، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول رده بندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده ها را کسب کرد.
این خودروساز توانست با افزایش بیش از ۳۸ درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده بندی جای بگیرد.
نتایج کسب شده بیانگر جهت گیری های کلان ایران خودرو در ارتباط با  امور مشتریان و برنامه‌ریزی‌های جامع با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان با همکاری در حوزه‌های فروش‌،‌ کیفیت، حقوقی،‌ خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو است.
حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۹، حل و فصل درخواست‌ها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم  و با اجرای برنامه های توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخش دهد. این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]