3

اهانت به مقدسات نباید باعث شکاف در اپوزیسیون شود!

  • کد خبر : 33734
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۹:۴۵

اکنون اهانت به ائمه(ع) باعث شکاف بیشتر این طیف با جریان های سبز لائیک خواهد شد

ارگان حلقه لندن پس از چند روز سکوت در قبال هتاکی یک خواننده خارج نشین علیه ائمه معصومین(ع)، نسبت به این اقدام صرفاً از آن جهت که باعث شکاف بیشتر در میان جنبش سبز می شود ابراز نگرانی کرد!
این سایت وابسته به محسن کدیور در مطلبی که توسط مرتضی کاظمیان (عضو فراری گروهک ملی – مذهبی) نوشته شده، هشدار می دهد که کارهایی از قبیل اقدام شاهین نجفی ترانه خوان مقیم آلمان «باعث شکاف در جنبش سبز که از گوگوش تا سروش را در بر می گیرد، می شود.» این عنصر ضدانقلاب تأکید کرده که جنبش سبز و موسوی در آغاز فعالیت خود توانستند برخی محافل وگروه های مذهبی را نیز یارگیری کنند اما اکنون اهانت به ائمه(ع) باعث شکاف بیشتر این طیف با جریان های سبز لائیک خواهد شد.
یادآور می شود در حالی که سازمان ناتوی فرهنگی با حمایت های آشکار از طیف های ملحد، دستور حرمت شکنی علنی علیه مقدسات اسلامی را صادر کرده، محافل منافقی نظیر شورای هماهنگی سبز (شامل مشارکتی ها، سازمان مجاهدین ها و نهضت آزادی) و رسانه های آنها (کلمه، جرس، سحام نیوز، ندای سبز آزادی، رسا و…) در قبال هتاکی اخیر یک ترانه خوان مبتذل، سکوت کامل اختیار کرده اند و حاضر نیستند در دفاع از مقدسات اسلامی که با نقاب آن، فتنه و آشوب سال ۸۸ را کلید زدند، کمترین سخنی بر زبان جاری سازند.
برخی از عناصر وابسته به این طیف که اکنون متواری هستند از سرحلقه های اصلی بازی دادن برخی از هواداران و پیوند آنان با کسانی چون موسوی و کروبی و خاتمی و… بودند و در مقاطع روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و ۶ دی (عاشورای) سال ۱۳۸۸ ماهیت ضددین خود را کاملاً برملا کردند.
یادآور می شود پایگاه اینترنتی اخبار روز- وابسته به طیفی از گروهک های لائیک مقیم آلمان- دیروز فاش کرد طیف هایی از اصلاح طلبان و گردانندگان سایت های جرس و کلمه به اپوزیسیون پیغام داده اند «ماجرای ترانه شاهین نجفی را بزرگ نکنید.»!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]