1

آیا برای مبارزه می توان به هر ترفندی متوسل شد؟

  • کد خبر : 32078
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۸:۴۴

دولت اسرائیل یک دولت نژادپرست است و حتی حقوق شهروندان مناطق تحت اشغال خود را به رسمیت نمی شناسد

ارگان حلقه لندن رضا ربع پهلوی را متهم کرد برای رسیدن به قدرت حاضر است به هر ترفندی دست بزند.
جرس با بیان اینکه «رضا پهلوی در مصاحبه با کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل، از دولتمردان اسرائیل خواست تا به جای حمله به ایران، کمک های مالی و تکنولوژیکی خود را به مخالفان رژیم اختصاص دهند»، نوشت: ظاهراً او ناامید از کمک های آمریکا و غرب دست کمک به سمت اسرائیل دراز کرده است. اما باید پرسید آیا برای مبارزه می توان به هر ترفندی متوسل شد؟ رژیم اسرائیل به دلیل حمایت مالی و معنوی غرب از زمان تأسیس تاکنون دارای کارنامه سیاهی در مورد رعایت قوانین سازمان ملل و حقوق بشر است. کلیه قطعنامه هایی که بر علیه اسرائیل به سازمان ملل رفته است توسط آمریکا وتو شده است و اسرائیل تنها حکومتی است که در دنیا فراتر از قوانین و چارچوب های بین المللی رفتار می کند.
نویسنده اضافه می کند: دولت اسرائیل یک دولت نژادپرست است و حتی حقوق شهروندان مناطق تحت اشغال خود را به رسمیت نمی شناسد و با خودی و غیر خودی کردن شهروندان خود و جداسازی جنسیتی مورد انتقاد بزرگترین حامی خود، یعنی آمریکا قرار گرفته است. تلاش دولت اسرائیل و حمایت پشت پرده آن از حرکت های جدایی طلبانه در آذربایجان و کردستان و همچنین ارتباط نظامی با گروه تروریستی جندالله، همگی نشان از نیت پلید اسرائیل برای تجزیه ایران دارد.
این تحلیل در حالی منتشر می شود که محسن کدیور به عنوان مدیر سایت جرس پیش از این به طور پنهانی به تل آویو سفر کرده است. همچنین خاطرنشان باید کرد که گردانندگان جرس؛ این سایت را به عنوان ارگان «اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور» راه اندازی کردند و سران رژیم صهیونیستی (کسانی چون نتانیاهو و پرز) بارها در اوج آشوب ها تصریح کردند که «جنبش سبز بزرگ سرمایه اسرائیل است» و «جنگ با جمهوری اسلامی از داخل مرزهای ایران آغاز می شود و جنبش سبز به نیابت از اسرائیل با رژیم اسلامی می جنگند.»
یادآور می شود حضور پنهانی عطاءالله مهاجرانی در نشست یک لابی صهیونیستی در واشنگتن که از سوی طیفی از مخالفان افشا شد و انتشار خبر دریافت پول از سوی نامبرده در ازای شرکت در نشست مذکور، موجی از انتقادها را برانگیخته بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر