2

غرب باید در مذاکرات مسکو اعتماد سازی کند

  • کد خبر : 35456
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶

مذاکرات مسکو در راستای حل مشکلات میان جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ تاثیرگذار خواهد بود

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کشورهای غربی باید در مذاکرات مسکو در راستای جلب اعتماد هیئت ایرانی وارد عمل شود.

سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت: مذاکرات مسکو در راستای حل مشکلات میان جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ تاثیرگذار خواهد بود از این رو انتظار می‌رود دو طرف قبل از مذاکرات محورهای مباحث مورد نظر خود را مشخص کنند.

وی افزود: هیئت ایرانی در مذاکرات مسکو باید با درنظر گرفتن حقوق ملت ایران از مواضع خود در قبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کند و این موضوع را به طرف مذاکره کننده نیز تفهیم کند.

جوانی اظهار داشت: باتوجه به موقعیت راهبردی که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در عرصه جهانی و منطقه‌ای برخوردار است انتظار می‌رود هیئت ایرانی با رعایت این موضوع با طرف غربی وارد مذاکره شود.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: طرف مذاکره‌کننده غربی باتوجه به اینکه در روند جلب اعتماد مردم و هیئت ایرانی ضعیف عمل کرده است، باید تمام تلاش خود را در مذاکرات مسکو برای اعتماد سازی بردارد.

جوانی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مذاکرات مسکو باتوجه به توافقاتی که در استانبول ۲ و بغداد صورت گرفته است مسیر خود را طی کند و دو طرفه مذاکره کننده به یک جمع بندی کلی برسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]