5

مقدسی مدیر روابط‌عمومی شستا شد

  • کد خبر : 361734
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

علی رستمی، طی حکمی سید محمد مهدی مقدسی را به عنوان مدیر روابط‌عمومی شستا منصوب کرد.

 

مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا، سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  ضابطی مدیر روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی در شستا برگزار شد.
رستمی، مدیرعامل شستا در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه روابط‌عمومی شستا با اشاره به جایگاه ویژه روابط‌عمومی در سازمان‌ها تشریح کرد: امروزه روابط‌عمومی جایگاه ویژه‌ای در ایجاد برندینگ و ارائه تصویر مثبت از سازمان دارد. اقدامات مثبت شستا در رسانه‌ها و فضای مجازی قابل تقدیر و تشکر است.
رستمی با اشاره به اثر بخشی و کارآمدی حوزه روابط‌عمومی، بر ایجاد ارتباط با رسانه، تولید محتوای مناسب و ایجاد یک رابطه صادقانه با ذی‌نفعان حوزه کار تاکید کرد.

مدیر عامل شستا بر سرمایه‌گذاری در حوزه روابط‌عمومی و ایجاد یک ساختار منسجم و سازمان مناسب با نیروی انسانی و حرفه‌ای تاکید کرد و افزود: نباید به روابط‌عمومی به عنوان یک کار جانبی نگاه کنیم و باید نقش روابط‌عمومی را در سازمان جدی بگیریم.
سید مرتضی موتورچی، مدیر روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در جامعه گفت: روابط‌عمومی مفهوم نوینی پیدا کرده است بطوریکه امروز قدرت غالب در جامعه فضای مجازی است و دولت‌ها را مدیریت می‌کند .

وی با بیان اینکه توجه به حوزه روابط‌عمومی واجب شرعی است ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان مسئولان با مردم، بحث گفتگوی اجتماعی با مردم از طرف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون فرهنگی دولت ارائه شد و بر این اساس تغییر ساختار در روابط‌عمومی‌های کل وزارت خانه‌ها به عنوان یک طرح جامع مورد توجه است.

محمود ملکوتی خواه ، عضو هیات مدیره شستا در این جلسه گفت: امروز دیگر مانند گذشته نام شستا با اختلاس و فساد نمی آید بلکه با اخبار مثبت و شفافیت همراه است و امیدوارم این روند و ریل‌گذاری در دوره جدید روابط‌عمومی نیز ادامه پیدا کند.
حسن محمدی مدیر سابق روابط‌عمومی شستا دراین جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه روابط‌عمومی شستا گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل در تفکر مدیریتی شستا اعتقاد چندانی به روابط‌عمومی و نقش آن در تصویر‌سازی از سازمان وجود نداشت اما با حمایت‌های مدیرعامل وقت تلاش کردیم تا جایگاه روابط‌عمومی را در شستا و شرکت‌های تابعه ایجاد کنیم.
وی افزود: با تدوین سند راهبردی شستا به عنوان نخستین اقدام و تدوین و ابلاغ سند روابط‌عمومی و برگزاری ۳ دوره مختلف آموزشی برای مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه توانستیم جایگاه روابط‌عمومی را در شستا ارتقا ببخشیم.

سید محمد مهدی مقدسی، مدیر روابط‌عمومی وامور بین الملل شستا در این جلسه با اشاره به جامعه مخاطب ۴۲ میلیون نفری خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و شستا گفت: ما می‌توانیم با ارائه تصویر صحیح و صادقانه از عملکرد دولت و شستا اعتماد مردم را به این هلدینگ بزرگ اقتصادی برگردانیم.

وی بهترین دوره شستا را زمانی دانست که روابط‌عمومی در آن به رسمیت شناخته شد و افزود: ما در روابط‌عمومی در کنار تصویرسازی مثبت از عملکرد شستا باید مطالبه‌گر خواسته‌های مردم از مسئولان و مدیران شستا باشیم.
مقدسی با بیان اینکه شستا دارای دو مخاطب تخصصی (سهامداران و ذی‌نفعان) و مخاطبان عمومی (بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی) است، افزود: شناسایی و پاسخگویی به مطالبات مخاطبان شستا وظیفه روابط‌عمومی است و باید به انجام این وظیفه خطیر اهتمام ورزیم.

سید محمد مهدی مقدسی دارای مدرک کارشناس ارشد علوم ارتباطات است. وی پیش از این معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور رسانه‌ای مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]