2

حبوباتی: توقعات از تیم فوتبال جوانان بالاست؛ باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم

  • کد خبر : 390523
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۱۸

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، سمیر حبوباتی، هافبک تیم جوانان فوتبال کشورمان که در حاشیه تمرینات این تیم با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: شرایط تمرینی و اردویی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای یک کار بزرگ در آینده دور هم جمع شده‌ایم. اولین میدان تدارکاتی ما حضور در تورنمنت کافا است. کادر فنی […]

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، سمیر حبوباتی، هافبک تیم جوانان فوتبال کشورمان که در حاشیه تمرینات این تیم با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: شرایط تمرینی و اردویی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای یک کار بزرگ در آینده دور هم جمع شده‌ایم. اولین میدان تدارکاتی ما حضور در تورنمنت کافا است. کادر فنی بیشتر از حد توان برای تیم زحمت می‌کشند و امیدوارم در مسابقات جواب تلاش‌هایشان را به بهترین شکل ممکن با کسب نتایج خوب بدهیم.

ملی‌پوش تیم جوانان پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چه زمانی به تیم بزرگسالان اضافه خواهد شد؟ اذعان داشت: همه در تیم جوانان کنار هم برای کشورمان تلاش می‌کنیم و جمع تاثیرگذاری داریم. امیدوارم که در مسابقات پیش‌رو، خوب کار کنیم و هر بازیکن در باشگاهش هم بتواند کارهای بزرگی انجام بدهد.

حبوباتی درباره اینکه حسین عبدی، سرمربی تیم جوانان، هدف را قهرمانی در آسیا عنوان کرده است، تاکید کرد: قطعا به دنبال قهرمانی آسیا هستیم و با توجه به نتایج‌مان در تیم نوجوانان، سطح توقعات از ما بالا رفته است. ما هم در قبال انتظارتی که وجود دارد، تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا در قهرمانی آسیا نتایج خوبی رقم بزنیم و به جام‌جهانی صعود کنیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390523

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]