3

لاله‌های نارنجی پَرپَر شدند؛ انگلیس در فینال به اسپانیا رسید

  • کد خبر : 391560
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۴۳

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب با جدال دو تیم هلند و انگلیس در شرایطی آغاز شد که برنده این دیدار حریف اسپانیا در فینال این رقابت‌ها می‌شد. در شرایطی که بازی به هفتمین دقیقه خود رسیده بود شوت سرکش ژاوی سیمونز، لاله‌های نارنجی را به گل رساند تا […]

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب با جدال دو تیم هلند و انگلیس در شرایطی آغاز شد که برنده این دیدار حریف اسپانیا در فینال این رقابت‌ها می‌شد.

در شرایطی که بازی به هفتمین دقیقه خود رسیده بود شوت سرکش ژاوی سیمونز، لاله‌های نارنجی را به گل رساند تا شاگردان ساوت‌گیت و هواداران متعصب انگلیس در شوک فرو بروند.

لاله‌های نارنجی پَرپَر شدند؛ انگلیس در فینال به اسپانیا رسید

در ادامه، سه‌شیرها برای جبران نتیجه حملات گسترده‌ای را روی دروازه هلند تدارک دیدند، در دقیقه ۱۸ برخورد هری‌کین با مدافع هلند پس از بررسی تصاویر کمک‌داور ویدئویی از سوی داور این میدان پنالتی تشخیص داده شد تا کاپیتان انگلیس کار را به تساوی بکشاند.

لاله‌های نارنجی پَرپَر شدند؛ انگلیس در فینال به اسپانیا رسید

تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا بازی با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافته و دو تیم شانس خود را در نیمه دوم امتحان کنند. در این نیمه شاگردان ساوت‌گیت ۶۵ درصد مالک توپ و میدان بودند و تنها ۳۵درصد از آن ‏رونالد کومان و لاله‌های نارنجی بود.

با شروع نیمه دوم بازهم انگلیسی‌ها بهتر عمل کرده و نبض بازی در اختیار گرفتند. در دقیقه ۷۹ این دیدار انگلیس به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا بازی در ۱۰ دقیقه پایانی همچنان با تساوی یک بر یک دنبال شود. در دقیقه ۹۰ و در شرایطی که همه منتظر رفتن بازی به وقت‌های اضافه بودند شوت اوله واتکینز وارد دروازه هلند شد تا بازی ۲ بر یک شود.دیدار فینال روز یکشنبه ۲۴ تیر بین تیم‌های اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.

این بازی در شرایطی به پایان رسید که در آخرین تقابل دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ هلند، ۳ بر یک به پیروزی رسیده بود.

ترکیب انگلیس:

پیکفورد، گوئهی، استونز، واکر، تریپیه، رایس، ماینو، ‏ساکا، بلینگام، فودن، کین

ترکیب هلند:

فربروخن، دامفرایس، دی‌فرای، فن‌دایک، آکه، شوتن، ‏ریندرز، مالن، سیمونز، خاکپو، دیپای

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391560

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]