0

مدیریت بر دل‌ها رمز موفقیت شهید آیت‌الله رئیسی بود

  • کد خبر : 391605
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین انواری در همایش سراسری مدیران کمیته امداد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، افزود: با وجود برخی شیطنت‌ها، این اتفاق بزرگی است که همه امور کشور بدون مشکل ادامه یافت. وی با تاکید بر ضرورت مدیریت در بحران‌ها، اضافه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین انواری در همایش سراسری مدیران کمیته امداد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، افزود: با وجود برخی شیطنت‌ها، این اتفاق بزرگی است که همه امور کشور بدون مشکل ادامه یافت.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت در بحران‌ها، اضافه کرد: مدیریت جهادی شیوه‌ای است که می‌تواند از طریق ظرفیت‌سازی جدید، راهگشا باشد که گام نخست آن مدیریت بر خود است.

عضو هیأت امنای کمیته امداد، اظهار کرد: رسیدن به حیات طیبه، کسب رضایت الهی و صیانت از کرامت انسانی در این روش مدیریت باید مورد توجه باشد.

انواری خاطرنشان کرد: مدیریت بر دل‌ها و یادآوری دائم وظایف و مسئولیت‌ها، رمز موفقیت در این شیوه مدیریتی است.

وی تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار گروهی، دوری جستن از نفاق و دورویی و استفاده از ظرفیت‌ها، از ابزارهای شیوه مدیریتی سالم است.

عضو هیأت امنای کمیته امداد، بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات افراد را از آفت‌های سازمان دانست و گفت: سلامت کاری منوط به رشد آگاهی نسبت به عوامل مادی و معنوی و آفات سلامت کاری است.

انواری اضافه کرد: باید با همدلی و همراهی، نشاط کاری افزایش یابد و چالش‌ها برطرف شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391605

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]