1

آغاز شمارش آرا در هرمزگان

  • کد خبر : 391662
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات هرمزگان ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم و همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای جضور پرشور مردم فرایند اخذ رای از ساعت ۱۸ در سه نوبت و به مدت ۶ ساعت رای‌گیری تمدید شد و در نهایت ساعت ۲۴ پایان رای گیری در شعبه‌های اخذ […]

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات هرمزگان ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم و همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای جضور پرشور مردم فرایند اخذ رای از ساعت ۱۸ در سه نوبت و به مدت ۶ ساعت رای‌گیری تمدید شد و در نهایت ساعت ۲۴ پایان رای گیری در شعبه‌های اخذ رای استان همزمان با سراسر کشور اعلام شد.

محمد جواد خجسته با اشاره به اینکه پس از پایان اخذ رای، بلافاصله پلمب صندوق‌ها باز شده و شمارش آرا آغاز شده است، اظهار کرد:باتوجه به پایان زمان اخذ رای ، در شعبه‌ها بسته شده اما کسانی که در داخل شعبه‌ها حضور دارند، رای از آن‌ها اخذ می‌شود.

وی بیان کرد: فرایند اخذ رای در مرحله دوم انتخابات همچون دوره نخست در یکهزار و ۴۴۹ شعبه هرمزگان انجام شد که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر شده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات ۵۴۶ نفر به عنوان هیات اجرایی شهرستان و بخش و همچنین بیش از ۲۰ هزار نفر به عنوان اعضای شعب در سمت‌های نماینده فرماندار، ناظر و منشی، امر مهم ثبت و امانتداری آرای مردم هرمزگان را بر عهده داشتند.

خجسته ادامه داد: مردم ولایتمدار هرمزگان همواره در صف اول عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و در این مرحله از انتخابات نیز در عمل به فریضه حضور، مشارکت حداکثری خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش ایرنا، مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]