0

گیتی پسند بدنبال تثبیت صدرنشینی و پالایش نفت به دنبال کسب اولین امتیاز

  • کد خبر : 396184
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۱

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۴ تیم در شهرهای اصفهان، قم و بندر عباس از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند به ترتیب عصر امروز در اصفهان و قم در ساعت ۱۶ به مصاف کراپ […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۴ تیم در شهرهای اصفهان، قم و بندر عباس از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند به ترتیب عصر امروز در اصفهان و قم در ساعت ۱۶ به مصاف کراپ الوند و هیات فوتبال قم خواهند رفت.

در هفته نخست، پالایش نفت و گیتی پسند به ترتیب در اصفهان و مشهد به مصاف تیم‌های شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد رفتند و تیم پالایش نفت اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهرداری ساوه شد و لیگ برتر فوتسال را با شکست آغاز کرد.

گیتی پسند اصفهان نیز در هفته اول در یکی از مهمترین دیدارهای آن هفته، مهمان تیم فوتسال «فرش آرا» بود و موفق شد در سالن شهید بهشتی مشهد، پنج بر صفر میزبان مشهدی خود را شکست دهد.

در هفته دوم تیم پالایش نفت اصفهان که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارد، برای نخستین بار در خانه حریف در لیگ برتر مقابل تیم تهرانی سفیر گفتمان قرار گرفت و با نتیجه پنج بر ۲ شکست خورد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نیز در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال دومین هفته لیگ برتر فوتسال، جمعه گذشته از ساعت ۱۸ در ورزشگاه «پیروزی اصفهان» به دیدار میهمان خود «سن ایچ» ساوه رفت و توانست با نتیجه ۶ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود با استقبال هواداران تیم اصفهانی همراه بود و از همان ابتدای بازی شاگردان سعید کشاورز بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند در نیمه نخست چهار گل و در نیمه دوم ۲ گل وارد دروازه «سن ایچ» ساوه کنند.

محمد درخشانی ۲ گُل و محمدرضا سنگ سفیدی، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی، مسعود یوسف هرکدام یک گُل برای گیتی پسند به ثمر رساندند و تک گل‌ تیم «سن ایچ» ساوه را نیز بهنام فعال وارد دروازه گیتی پسند کرد.

شاگردان محمد کشاورز با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید به دنبال رقم زدن فصلی خوب و تکرار قهرمانی هستند.

گیتی پسند بدنبال تثبیت صدرنشینی و پالایش نفت به دنبال کسب اولین امتیاز

شاگردان کشاورز عصر امروز در سومین هفته لیگ برتر در حالی به دیدار میزبان خود هیات فوتبال قم می روند که در حال حاضر با ۶ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم‌های دوم و سوم در صدر جدول قرار دارند.

تیم فوتسال هیات فوتبال قم در هفته‌های ابتدایی لیگ خوب حاضر شده و تا اینجای کار یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده و با چهار امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

باتوجه به هم امتیازی تیم ها در بالای جدول گیتی پسند برای باقی ماندن در کورس و حفظ جایگاه نیاز به پیروزی مقابل هیات فوتبال قم دارد.

امید پالایش نفت اصفهان به برد در خانه

پالایش نفت اصفهان دیگر نماینده استان عصر امروز در شرایطی مقابل کراپ الوند صف آرایی خواهد کرد که در ۲ دیدار گذشته هیچ امتیازی به دست نیاورده و با تفاضل گل منفی ۵ و بدون امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

این تیم جوان امیدوار است بتواند در دومین دیدار خانگی خود و سومین بازی در لیگ برتر، ۲ امتیاز دیدار در خانه را از آن خود کند.

گیتی پسند بدنبال تثبیت صدرنشینی و پالایش نفت به دنبال کسب اولین امتیاز

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

هم اکنون گیتی پسند با ۶ امتیاز از ۲ بازی و تفاضل گل ۱۰ در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد.

گیتی پسند بدنبال تثبیت صدرنشینی و پالایش نفت به دنبال کسب اولین امتیاز

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396184

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]