1

نورافکن: خدمت سربازی سخت‌ترین دوره فوتبالی یک بازیکن است/ رضاییان در استقلال موفق می‌شود

  • کد خبر : 396631
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

به گزارش ایرنا، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز دوشنبه بعد از حضور در تست‌های پزشکی مجموعه ایفمارک در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات را آغاز کردیم تا بتوانیم در ۵ هفته اول استارت خوبی در لیگ بزنیم. سعید دقیقی هم امسال به تیم آمده است و امیدوارم در این […]

به گزارش ایرنا، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز دوشنبه بعد از حضور در تست‌های پزشکی مجموعه ایفمارک در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات را آغاز کردیم تا بتوانیم در ۵ هفته اول استارت خوبی در لیگ بزنیم. سعید دقیقی هم امسال به تیم آمده است و امیدوارم در این فصل نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم.

وی در رابطه با گذراندن دوران سربازی در تیم فوتبال ملوان، گفت: خدمت سربازی سخت‌ترین و بدترین دوره فوتبالی یک بازیکن است. بازیکن ۱۵ سال تلاش می‌کند تا در ۲۷ یا ۲۸ سالگی به اوج فوتبال خود برسد، اما باید دو سال به خدمت سربازی برود. فکر می‌کنم در سال‌های دیگر قانونی باید باشد که بازیکنان تیم ملی و لیگ برتری بتوانند از آن استفاده کنند. ما در این تیم سعی می‌کنیم شرایط خود را حفظ کنیم و از آن لذت ببریم. البته شرایط اینقدر بد نیست که مجبور به تحمل آن باشیم.

نورافکن درباره افت بازیکنانی که به خدمت سربازی می‌روند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اُفت بازیکنان سرباز در ملوان اتفاق افتاده باشد. این مسئله به بازیکن مربوط است و من تمرکزم را روی ارائه عملکرد خوب می‌گذارم. ملوان در گیلان پر طرفدار است و امیدوارم بتوانم خیلی خوب این دوران را بگذرانم.

وی در رابطه با معافیت تحصیلی که بعضی از بازیکنان از آن استفاده کردند، گفت: امکان انجام این کار وجود نداشت. هر دانشجو می‌تواند دو بار انصراف بدهد تا خدمت سربازی بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی و بازیکنان ملی‌پوش تا ۳۰ سالگی به تعویق بیفتد.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در مورد دیدار تیم ملی با قرقیزستان در اصفهان گفت: به نظرم در حال حاضر نقش جهان بهتر از تهران است و اطمینان دارم اگر تیم ملی در اصفهان با قرقیزستان بازی کند، ورزشگاه حتماً پُر می‌شود که امتیاز مثبتی برای تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهد بود.

نورافکن در مورد پیوستن رامین رضاییان به استقلال گفت: رضاییان دوست نزدیک من است و داخل و خارج زمین، یک بازیکن فوق‌العاده بزرگ محسوب می‌شود. او یک زندگی حرفه‌ای دارد و باید یاد بگیریم که به تصمیم هر بازیکن احترام بگذاریم. من اعتقاد دارم او بهترین عملکردش را امسال در استقلال خواهد داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]